Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 01:17Hej på er!
Jag tänker hjälpa er via Internet och personlig. ta bara kontakt med mig e-post Red1-IF@hotmail.com så hjälper jag er. Men jag har 20 st frågor som ni måste svara och skicka tillback..Jag jobbar med Elitlöpare inom sverige och utomlands med
Hej på er!
Jag tänker hjälpa er via Internet och personlig. ta bara kontakt med mig e-post Red1-IF@hotmail.com så hjälper jag er. Men jag har 20 st frågor som ni måste svara och skicka tillback..
Jag jobbar med Elitlöpare inom sverige och utomlands med
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 01:24Tonni-
svensk mästare David nislsson och johan larsson dem har aldrigt gjört under 30 min på milen. problemet är brist på tränare och idrottare.
alla har vi olicka sätt på hur vi tränar idrottarens,
jag är inte den bästa som fins.vill bara bjuda er o
Tonni-
svensk mästare David nislsson och johan larsson dem har aldrigt gjört under 30 min på milen. problemet är brist på tränare och idrottare.
alla har vi olicka sätt på hur vi tränar idrottarens,
jag är inte den bästa som fins.
vill bara bjuda er o
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 07:29Ja, nu läste jag lite noggrannare. Gratis är bäst (t+)
Ja, nu läste jag lite noggrannare. Gratis är bäst (t+)
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 12:19Jag mejlar till dig Nora.
Jag mejlar till dig Nora.
Quote from Ulrika Ekelund on 25 February 2013, 21:29Tonni kommer nog heller aldrig att göra milen under 30 minuter... 😉
Heja Nora! (t+)
Tonni kommer nog heller aldrig att göra milen under 30 minuter... 😉
Heja Nora! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 23:34Nora, med tanke på dina tider för 2012 så måste du ju ändå ha gjort någonting rätt… 🙂
Hur många här på Funbeat har sprungit milen på 34:45 samt en halvmara på 1:17 egentligen?
Keep up the good work!
(t+)
Nora, med tanke på dina tider för 2012 så måste du ju ändå ha gjort någonting rätt… 🙂
Hur många här på Funbeat har sprungit milen på 34:45 samt en halvmara på 1:17 egentligen?
Keep up the good work!
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 01:15Hej! jag fick 49 st email och jag hinner inte svara på alla.
Men hoppas att alla dem som fick programet är nöjda..Dem som fick ingen svar gärna påmina mig igen.
MVH Nora
Hej! jag fick 49 st email och jag hinner inte svara på alla.
Men hoppas att alla dem som fick programet är nöjda..
Dem som fick ingen svar gärna påmina mig igen.
MVH Nora
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 10:38Är det ett standardprogram/samma lika till alla? Hur ser det isf ut?
Är det ett standardprogram/samma lika till alla? Hur ser det isf ut?
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 19:50om det nu fattas tränare. varför inte satsa på det??och få betalt också!
om du också får bra elitlöpare att jobba med.
om det nu fattas tränare. varför inte satsa på det??och få betalt också!
om du också får bra elitlöpare att jobba med.
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 19:51jag har sprungit snabbare (H) och springer snabbare!
jag har sprungit snabbare (H) och springer snabbare!