Quote from Guest on 18 December 2010, 12:59Om trådarna var grenade och man hade möjligghet att markera enskilda grenar i en tråd som ointressant, skulle man då inte lyckas lösa OT-problematiken på ett smidigt sätt? Dessutom skulle det vara mycket lättare att följa vilka särskilda inlägg någon svar
Om trådarna var grenade och man hade möjligghet att markera enskilda grenar i en tråd som ointressant, skulle man då inte lyckas lösa OT-problematiken på ett smidigt sätt? Dessutom skulle det vara mycket lättare att följa vilka särskilda inlägg någon svar
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:09Det har föreslagits några gånger. I vanling ordning är en del för och en del emot. De som är för, brukar referera till gamla puls.se och att man uppskattade hur det fungerade där. Argument emot brukar handla om att diskussionen blir friare, mer naturlig o
Det har föreslagits några gånger. I vanling ordning är en del för och en del emot. De som är för, brukar referera till gamla puls.se och att man uppskattade hur det fungerade där. Argument emot brukar handla om att diskussionen blir friare, mer naturlig o
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:13Men jag är ju med i slappna-av-och-... gruppen... Jag vill kunna vara OT i fred utan att bli påhoppad av ordning-och-reda-gruppen. 😉 Det jag menar är att ordning och reda inte nödvändigtvis skulle utrota slappna-av-känslan.
Men ok. Om det har diskuterat
Men jag är ju med i slappna-av-och-... gruppen... Jag vill kunna vara OT i fred utan att bli påhoppad av ordning-och-reda-gruppen. 😉 Det jag menar är att ordning och reda inte nödvändigtvis skulle utrota slappna-av-känslan.
Men ok. Om det har diskuterat
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:20Nej, nej. Jag menade inte så. Lite historik och en sammanfattning skadar bara inte.
Jag tillhör den andra gruppen och tycker också att det vore enastående.
Nej, nej. Jag menade inte så. Lite historik och en sammanfattning skadar bara inte.
Jag tillhör den andra gruppen och tycker också att det vore enastående.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:23Ok. *pustar ut* 😉 För att vara sanningsenlig, tillhör jag båda grupperna. Mitt "problem" är att jag har svårt att hänga med i svängarna. Ibland svarar folk på inlägg som skrivits långt upp och då orkar jag inte leta upp det för att få en kontext. Jag had
Ok. *pustar ut* 😉 För att vara sanningsenlig, tillhör jag båda grupperna. Mitt "problem" är att jag har svårt att hänga med i svängarna. Ibland svarar folk på inlägg som skrivits långt upp och då orkar jag inte leta upp det för att få en kontext. Jag had
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:27Låter lite som sjukdomen "försöka optimera och debugga världen" Bennu... 😉
Låter lite som sjukdomen "försöka optimera och debugga världen" Bennu... 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:28Johan: Oj! En sån stor uppgift skulle jag aldrig våga ta mig an, men man kan väl försöka ta små små steg åt rätt håll? 😉
Johan: Oj! En sån stor uppgift skulle jag aldrig våga ta mig an, men man kan väl försöka ta små små steg åt rätt håll? 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:52Hmm, ja, kanske det? 😉
Jag bara kände igen mig lite grand...
Hmm, ja, kanske det? 😉
Jag bara kände igen mig lite grand...
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 13:36Min egen personliga erfarenhet av att införa grenstruktur i ett forum, alltså att låta kommentar på kommentar gå sin egen väg, har visat sig vara ett effektivt sätt att minska besöksfrekvensen till forumet.
Min egen personliga erfarenhet av att införa grenstruktur i ett forum, alltså att låta kommentar på kommentar gå sin egen väg, har visat sig vara ett effektivt sätt att minska besöksfrekvensen till forumet.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 14:01Mikael: Ok. Låter inte som ngn väg vi vill gå... Vad tråkigt det vore om forumet här var dött...
Edit: tog bort den missvisande sarkastiska snärten som gjorde att allt blev motsägelsefullt.
Mikael: Ok. Låter inte som ngn väg vi vill gå... Vad tråkigt det vore om forumet här var dött...
Edit: tog bort den missvisande sarkastiska snärten som gjorde att allt blev motsägelsefullt.