Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 22:33Skulle detta i sin tur göra att flera tycker att det är roligare att läsa å skriva i FunBeat samt att hämta inspiration från sajten för sin egen träning som det väl först å främst handlar om...(Svar på trådskaparens första fråga..?!)
Skulle detta i sin tur göra att flera tycker att det är roligare att läsa å skriva i FunBeat samt att hämta inspiration från sajten för sin egen träning som det väl först å främst handlar om...(Svar på trådskaparens första fråga..?!)
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 22:59Kjell: det där lät lite mer som en fråga?
Kjell: det där lät lite mer som en fråga?
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 07:42Det lät inte ens som Kjell!
F.ö. Håller jag med Mikael mfl. trådade diskussioner blir svåra att överblicka.
KISS är det som gäller som vanligt.
Det lät inte ens som Kjell!
F.ö. Håller jag med Mikael mfl. trådade diskussioner blir svåra att överblicka.
KISS är det som gäller som vanligt.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:29Lingling: Åh, mitt favorit ordspråk! Min far har sagt ofta nog till mig...
Lingling: Åh, mitt favorit ordspråk! Min far har sagt ofta nog till mig...
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:32Min med.
Min med.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:42Franska för "Lagom är bäst"? 😀
Franska för "Lagom är bäst"? 😀
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:51Man ska inte lösa tid på guldplätering, sökande efter optimala lösningar, det är inte säkert att de finns och projekt ska vara klara på utsatt tid.
Marla Cilley har sina egna teorier om vår dolda perfektionism:
http://www.flylady.net/pages/FlyShop_Sink.a
Man ska inte lösa tid på guldplätering, sökande efter optimala lösningar, det är inte säkert att de finns och projekt ska vara klara på utsatt tid.
Marla Cilley har sina egna teorier om vår dolda perfektionism:
http://www.flylady.net/pages/FlyShop_Sink.a
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 09:52En av min pappas favoriter: warum es einfach machen wenn man es kompliziert machen kann
En av min pappas favoriter: warum es einfach machen wenn man es kompliziert machen kann
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:53Den har jag också hört ofta - fast den handar ofta om kärlekslivet ... - inte bara om knepig matematik eller ingenjörskonst.
och mer såhär :"Warum es einfach machen wenn man es so wunderbar komplizieren kann?"
Men "tillräckligt bra, är bra" - efter som
Den har jag också hört ofta - fast den handar ofta om kärlekslivet ... - inte bara om knepig matematik eller ingenjörskonst.
och mer såhär :"Warum es einfach machen wenn man es so wunderbar komplizieren kann?"
Men "tillräckligt bra, är bra" - efter som
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:55Mitt favorituttryck: "A witty saying proves nothing".
Mitt favorituttryck: "A witty saying proves nothing".