Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

... Och DÄR blev tråden OT! Hahaha! Det slår aldrig fel! 😀 (t+) 😉

Ja du har rätt, ber om ursäkt. 🙂

Men oavsett tycker jag inte trådat eller ej skall avgöras av gamla favoritordspråk, utan det som funkar bäst.

Nej, det var ingen pik, utan mer ett konstaterande. Jag har accepterat sedan länge att trådar går OT och det är ok för mig. Det sker ju oftast då man "diskuterat färdigt" och inte har något att tillägga. Jag känner mig nöjd med svaren jag har fått hittill

Lite synd bara att de som inte läser forumet varje dag sällan hinner tillföra något innan det är "färdigdiskuterat", och det glider iväg off-topic å det grövsta. För då blir det ju samma inbitna gäng som tycker, och sedan "stängs" tråden, eller hur?

Mika

Jag har aldrig stängt någon av de trådarna jag skapat, så det är fritt fram för vem som helst att skriva vad de tycker när de är redo. 🙂 (t+)

Jag tror man skulle värna om de användarna som ställer frågor bäst genom att köra trådat. På så sätt så går det att svara direkt på grundfrågan och det syns också att man gjort det. Magnus synpunkt om att det är bara dom som är inne ofta som har en vettig

Javisst B3D, tänkte mer på att "man" anser frågan färdigdiskuterad och går off-topic innan de sporadiska läsarna har getts chans att deltaga.

Fast Magnus... Säg att du skulle diskutera i ett fikarum t.ex.... Ska du diskutera ämnet i all oändlighet i fall någon skulle dyka upp sent och eventuellt kunna tänka sig att tycka att ämnet är intressant? Nej. Precis. Det fungerar ju på samma sätt här oc

Nej, vad var din poäng? Jag håller med dig om att detta inte är ett fikarum, eftersom det vi skriver hänger kvar, så att alla behöver inte vara på samma plats samtidigt.

Gamla trådar dör inte, de bara vilar... 😉

They just fade away...