Quote from Guest on 6 September 2008, 16:23Det regnar ute... ungefär mellanhårt regn... Jag har i flera dagar planerat att gå ut och jogga nu i kväll, men huuuu vad regnet har sköljt bort min motivation... hjälp! Kan inte nån berätta hur härligt det är att jogga i regn!
Det regnar ute... ungefär mellanhårt regn... Jag har i flera dagar planerat att gå ut och jogga nu i kväll, men huuuu vad regnet har sköljt bort min motivation... hjälp! Kan inte nån berätta hur härligt det är att jogga i regn!
Quote from Jonas Täng on 6 September 2008, 16:33Det regnar alltid mycket värre när man sitter inne och tittar ut på det. När man väl är ute så brukar det faktiskt vara riktigt skönt. Och sätt på dig en keps så regnar det inte i ansiktet.
Det regnar alltid mycket värre när man sitter inne och tittar ut på det. När man väl är ute så brukar det faktiskt vara riktigt skönt. Och sätt på dig en keps så regnar det inte i ansiktet.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:34En gammal hederlig rustning ger den rätta känslan.
En gammal hederlig rustning ger den rätta känslan.
Quote from Eric Jacobsson on 6 September 2008, 16:41"Och sätt på dig en keps så regnar det inte i ansiktet. "
Har tyvärr ingen keps eller nån annan form av mössa heller, är inte hemma utan på jobbet över natten. Så jag har begränsat utbud av kläder/prylar... Tack och lov att jag tog med en lite varmare tr
"Och sätt på dig en keps så regnar det inte i ansiktet. "
Har tyvärr ingen keps eller nån annan form av mössa heller, är inte hemma utan på jobbet över natten. Så jag har begränsat utbud av kläder/prylar... Tack och lov att jag tog med en lite varmare tr
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:43Lång omskrivning för att det inte är så farligt att ge sig ut i regnet: Det är när man övervunnit det där lilla motsåndet, tagit de första 10 minutrarna när det känns lite blött o kallt, fått upp värmen och faktiskt konstaterat att det är ju jätteskönt!,
Lång omskrivning för att det inte är så farligt att ge sig ut i regnet: Det är när man övervunnit det där lilla motsåndet, tagit de första 10 minutrarna när det känns lite blött o kallt, fått upp värmen och faktiskt konstaterat att det är ju jätteskönt!,
Quote from Eric Jacobsson on 6 September 2008, 16:45Ja nu jävlar ska jag ut!
Ha det bra allihop!
Ja nu jävlar ska jag ut!
Ha det bra allihop!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:46Så ska det låta!!! 🙂
Så ska det låta!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:46Så där ja! Ut med dig, Rockfnyckis!
Så där ja! Ut med dig, Rockfnyckis!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 17:46Behagligare att andas och du känner dig som kung efteråt!
Tuff känsla att veta om alla klena mesar som stannar inne.
Behagligare att andas och du känner dig som kung efteråt!
Tuff känsla att veta om alla klena mesar som stannar inne.
Quote from Lotta W on 6 September 2008, 18:00Man slipper väja för vimsiga solskensflanörer när det regnar: det är skönt 🙂
Man slipper väja för vimsiga solskensflanörer när det regnar: det är skönt 🙂