Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

David jo jag är jättesugne att vara med,men de kostar ju skjortan att resa med tåg , sen kostar de väl 200 kr per skalle?

Linea,min motivation är helt borta, jag har varit inlagd på lasarettet tyvärr ,från 6 - 9 oktober,de tror att jag har haft blindtarminflammation men att de ha läkt av sig själv,de kan de göra enligt läkaren för de visade ingenting på röntgen ,men har haft

Tråkigt, hoppas att du kommer igång snart.

Lars ja jag ska börja lite smått ,ska på praktik på måndag på ett gym sen tränar jag där sen tränar jag även på ett annat gym hehe

Madelene:

Hoppas att du redan mår bättre! (L)

Ibland måste man nog bara göra det som är jobbigt och motivera sig med att man mår bättre allt eftersom. Tex som med dålig matlust och magsår, blir väl en ond cirkel det där...? Får du behandling?

Du har j

Linnea, jag har tränat på ett annat gym i landskrona sedan år 2004 ,jag tycker core är jätteroligt fast jag har usel balans, men tack vare core har jag fått mycke bättre balans. Pilates har jag med tränat, men de är väldigt jobbigt,svårt med koordination,

Madelene,

Våra hjärnor älskar mönster och du kan ha fastnat i ett negativt. Det finns dock inget som säger att du inte kan styra om till ett positivt. Det är lättare än du tror.

Det är viktigt att du med ”mentalt våld” börjar tänka på din träning i pos

J blix tackar så mycket för ditt svar, jag går dagligen i trappor, bor på 3 våning utan hiss, på praktiken är de trappor på trappor. men ska ta till mig i de du sa

Om du tycker aeroboxen är rolig tycker jag du ska gå dit! Det ger ju dig bättre kondition, madelene 🙂 Det är det den är till för!

Denize, då ska jag gå på aerobox om 2 veckor ,tack för peppningen