Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 12:49David jo jag är jättesugne att vara med,men de kostar ju skjortan att resa med tåg , sen kostar de väl 200 kr per skalle?
David jo jag är jättesugne att vara med,men de kostar ju skjortan att resa med tåg , sen kostar de väl 200 kr per skalle?
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 12:51Linea,min motivation är helt borta, jag har varit inlagd på lasarettet tyvärr ,från 6 - 9 oktober,de tror att jag har haft blindtarminflammation men att de ha läkt av sig själv,de kan de göra enligt läkaren för de visade ingenting på röntgen ,men har haft
Linea,min motivation är helt borta, jag har varit inlagd på lasarettet tyvärr ,från 6 - 9 oktober,de tror att jag har haft blindtarminflammation men att de ha läkt av sig själv,de kan de göra enligt läkaren för de visade ingenting på röntgen ,men har haft
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 15:56Tråkigt, hoppas att du kommer igång snart.
Tråkigt, hoppas att du kommer igång snart.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:32Lars ja jag ska börja lite smått ,ska på praktik på måndag på ett gym sen tränar jag där sen tränar jag även på ett annat gym hehe
Lars ja jag ska börja lite smått ,ska på praktik på måndag på ett gym sen tränar jag där sen tränar jag även på ett annat gym hehe
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 17:27Madelene:
Hoppas att du redan mår bättre! (L)
Ibland måste man nog bara göra det som är jobbigt och motivera sig med att man mår bättre allt eftersom. Tex som med dålig matlust och magsår, blir väl en ond cirkel det där...? Får du behandling?
Du har j
Madelene:
Hoppas att du redan mår bättre! (L)
Ibland måste man nog bara göra det som är jobbigt och motivera sig med att man mår bättre allt eftersom. Tex som med dålig matlust och magsår, blir väl en ond cirkel det där...? Får du behandling?
Du har j
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 16:30Linnea, jag har tränat på ett annat gym i landskrona sedan år 2004 ,jag tycker core är jätteroligt fast jag har usel balans, men tack vare core har jag fått mycke bättre balans. Pilates har jag med tränat, men de är väldigt jobbigt,svårt med koordination,
Linnea, jag har tränat på ett annat gym i landskrona sedan år 2004 ,jag tycker core är jätteroligt fast jag har usel balans, men tack vare core har jag fått mycke bättre balans. Pilates har jag med tränat, men de är väldigt jobbigt,svårt med koordination,
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 17:06Madelene,
Våra hjärnor älskar mönster och du kan ha fastnat i ett negativt. Det finns dock inget som säger att du inte kan styra om till ett positivt. Det är lättare än du tror.
Det är viktigt att du med ”mentalt våld” börjar tänka på din träning i pos
Madelene,
Våra hjärnor älskar mönster och du kan ha fastnat i ett negativt. Det finns dock inget som säger att du inte kan styra om till ett positivt. Det är lättare än du tror.
Det är viktigt att du med ”mentalt våld” börjar tänka på din träning i pos
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 17:08J blix tackar så mycket för ditt svar, jag går dagligen i trappor, bor på 3 våning utan hiss, på praktiken är de trappor på trappor. men ska ta till mig i de du sa
J blix tackar så mycket för ditt svar, jag går dagligen i trappor, bor på 3 våning utan hiss, på praktiken är de trappor på trappor. men ska ta till mig i de du sa
Quote from mårten jansson on 13 October 2008, 18:08Om du tycker aeroboxen är rolig tycker jag du ska gå dit! Det ger ju dig bättre kondition, madelene 🙂 Det är det den är till för!
Om du tycker aeroboxen är rolig tycker jag du ska gå dit! Det ger ju dig bättre kondition, madelene 🙂 Det är det den är till för!
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 18:37Denize, då ska jag gå på aerobox om 2 veckor ,tack för peppningen
Denize, då ska jag gå på aerobox om 2 veckor ,tack för peppningen