Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:02Respekt (t+)
Respekt (t+)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:43Fanny vad bra att du gick ut fast det regna,det ska jag göra idag med,de regnar, men jag är inte gjord socker så jag smälter inte ehhe
Fanny vad bra att du gick ut fast det regna,det ska jag göra idag med,de regnar, men jag är inte gjord socker så jag smälter inte ehhe
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:44Fny gav långfingret åt den svenska hösten 🙂
Grattis!
Fny gav långfingret åt den svenska hösten 🙂
Grattis!
Quote from Eric Jacobsson on 7 September 2008, 10:04Bockar och bugar
Tackar tackar!
Bockar och bugar
Tackar tackar!
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:14Nu behöver jag hjälp med motivationen jag har tyvärr tappat den
Nu behöver jag hjälp med motivationen jag har tyvärr tappat den
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 18:59Mutor fungerar alltid, gäller bara att hitta rätt vara!
Korta och långa mål! Våga sikt till stjärnorna. Ett kort mål kan vara 5 pass = BioAnnars finns http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
Mutor fungerar alltid, gäller bara att hitta rätt vara!
Korta och långa mål! Våga sikt till stjärnorna. Ett kort mål kan vara 5 pass = Bio
Annars finns http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:02Madelene, om du inte vill träna, strunta i det då. Ingen tvingar dig att träna. Vad jag menar med det är att du måste fundera på varför du vill träna, ingen annan kan övertyga dig själv. Du måste själv vilja det, annars håller det aldrig i längden.
När d
Madelene, om du inte vill träna, strunta i det då. Ingen tvingar dig att träna. Vad jag menar med det är att du måste fundera på varför du vill träna, ingen annan kan övertyga dig själv. Du måste själv vilja det, annars håller det aldrig i längden.
När d
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:07Väl Talat Linus !
Väl Talat Linus !
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:12Madelene: En bra start kan vara Rosa Bandet Spinning om några veckor.
Madelene: En bra start kan vara Rosa Bandet Spinning om några veckor.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:46Hej Madelene och alla andra!
Hur går det med motivationen?Mitt tips är att inte ha för höga mål i starten. Det viktigaste är att komma sig ut för att etablera en ny vana. Själv har jag bara tränat regelbundet i 8-9 veckor men har lyckats ta mig ut 3-4
Hej Madelene och alla andra!
Hur går det med motivationen?
Mitt tips är att inte ha för höga mål i starten. Det viktigaste är att komma sig ut för att etablera en ny vana. Själv har jag bara tränat regelbundet i 8-9 veckor men har lyckats ta mig ut 3-4