Quote from Guest on 3 March 2014, 15:55En fråga till alla er som springer i Inov-8 skor:
Sedan en orienterare introducerade oss till detta märke har vi i många år sprungit enbart i Inov-8. Vi är inte orienterare men försöker att vara duktiga motionärer och kör mest terrängspår eller elljus. M
En fråga till alla er som springer i Inov-8 skor:
Sedan en orienterare introducerade oss till detta märke har vi i många år sprungit enbart i Inov-8. Vi är inte orienterare men försöker att vara duktiga motionärer och kör mest terrängspår eller elljus. M
Quote from Elias Engqvist on 3 March 2014, 16:05Salomon
Salomon
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 17:42VJ?
VJ?
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 18:15Som alternativ till Inov-8 X-Talon: Merrell Mix Master II. Givet!
Mindre aggressiv yttersula dock.
Som alternativ till Inov-8 X-Talon: Merrell Mix Master II. Givet!
Mindre aggressiv yttersula dock.
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 18:15Men det är hårda och plastiga skor du vill ha? Frågar eftersom mina fötter aldrig riktigt pallat det jag kallar "Salomon-tänket". Mina fötter upptäckte glädjen i löpning i Garmont 9.81-serien och när den lades ner har jag sprungit i Puma den senaste tiden
Men det är hårda och plastiga skor du vill ha? Frågar eftersom mina fötter aldrig riktigt pallat det jag kallar "Salomon-tänket". Mina fötter upptäckte glädjen i löpning i Garmont 9.81-serien och när den lades ner har jag sprungit i Puma den senaste tiden
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 18:24@Alla: tack för feed-back. Nu skall vi ut och shoppa!
@Niklas:
nej, vill ha mjuka och smidiga skor som skall smita åt ordentligt. Bra grepp över rötter och hällar, gjorda för terräng/skogsspår.
Plastigheten som gjorde mig besviken var när vi packade upp
@Alla: tack för feed-back. Nu skall vi ut och shoppa!
@Niklas:
nej, vill ha mjuka och smidiga skor som skall smita åt ordentligt. Bra grepp över rötter och hällar, gjorda för terräng/skogsspår.
Plastigheten som gjorde mig besviken var när vi packade upp
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 21:32Salomon Sense Ultra rekommenderas. Springer du i riktigt stökig terräng så finns det en ny modell (Soft Ground) med rejäla dubbar. Har dragit mig i över ett år att pröva Sense Ultra men upplevelsen är religiös. Har man breda fötter så kan passformen vara
Salomon Sense Ultra rekommenderas. Springer du i riktigt stökig terräng så finns det en ny modell (Soft Ground) med rejäla dubbar. Har dragit mig i över ett år att pröva Sense Ultra men upplevelsen är religiös. Har man breda fötter så kan passformen vara
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 08:48Varför inte köpa de gamla modellerna som du tyckte om?
Alternativt har du Inov8 modellerna Trailroc, Mudclaw och Roclite.
Varför inte köpa de gamla modellerna som du tyckte om?
Alternativt har du Inov8 modellerna Trailroc, Mudclaw och Roclite.
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 20:14New Balance MT110
New Balance MT110
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 21:13Jag har sprungit ett tag nu i Merrell Trail Glove och tycker de är väldigt sköna och de har plats för tårna. Jag tyckte de kändes lite tajta vid fotvalvet i början men har vant mig vid det. De sitter som en smäck. 🙂
Edit:
Skickar med en länk http://www
Jag har sprungit ett tag nu i Merrell Trail Glove och tycker de är väldigt sköna och de har plats för tårna. Jag tyckte de kändes lite tajta vid fotvalvet i början men har vant mig vid det. De sitter som en smäck. 🙂
Edit:
Skickar med en länk http://www