Quote from Funbeat user on 6 March 2014, 08:18@Jens:
Inov-8 hade stora problem att leverera några skor alls för runt två år sedan när de också expanderade efter kraftig marknadsföring. Jag undrar om de inte helt krasst gjort avkall på tillverkningskvalitet och material för att kunna möta efterfrågan
@Jens:
Inov-8 hade stora problem att leverera några skor alls för runt två år sedan när de också expanderade efter kraftig marknadsföring. Jag undrar om de inte helt krasst gjort avkall på tillverkningskvalitet och material för att kunna möta efterfrågan
Quote from Funbeat user on 6 March 2014, 08:19@Stefan:
hade de varit i storlek 10,5 hade du fått ett bud på dem 😉
@Stefan:
hade de varit i storlek 10,5 hade du fått ett bud på dem 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2014, 12:38Jag håller mig borta från allt vad asfalt heter och helst även grusväg när jag har mina x-talons och oroc. Springer oftast nere i diket, eller långt ut i vägkanten för att både spara skorna och för att maximera träningen.
Jag kan tipsa om nål och tråd o
Jag håller mig borta från allt vad asfalt heter och helst även grusväg när jag har mina x-talons och oroc. Springer oftast nere i diket, eller långt ut i vägkanten för att både spara skorna och för att maximera träningen.
Jag kan tipsa om nål och tråd o
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 17:03@Mattias:
MIna 212:or är nog den nya smalare varianten också...
@Mattias:
MIna 212:or är nog den nya smalare varianten också...
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 19:42Som sagt, Icebug Acceleritas. 4an är snart på G och därför finns 3an till grymt bra priser, den har samma supergummi, kolla prisjakt..
Som sagt, Icebug Acceleritas. 4an är snart på G och därför finns 3an till grymt bra priser, den har samma supergummi, kolla prisjakt..
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 21:28Orienteringskor ska vara hårda. De har alltid varit fram tills nu. Om de inte är hårda så går tyget lätt sönder när man springer i grov terräng. För att mjuka upp skorna kan nu blötlägga dom och stoppa i skohorn eller tidningspapper. 😉
Orienteringskor ska vara hårda. De har alltid varit fram tills nu. Om de inte är hårda så går tyget lätt sönder när man springer i grov terräng. För att mjuka upp skorna kan nu blötlägga dom och stoppa i skohorn eller tidningspapper. 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 11:17OK, för att försöka sammanfatta;
* Det kan det vara så att Inov-8 har lyssnat på sina hard-core användare och gjort skorna annorlunda, dvs hårdare i "billigare" look med andra material och rakare i modellen. Kort och gått - detta är de nya Inov-8 som ble
OK, för att försöka sammanfatta;
* Det kan det vara så att Inov-8 har lyssnat på sina hard-core användare och gjort skorna annorlunda, dvs hårdare i "billigare" look med andra material och rakare i modellen. Kort och gått - detta är de nya Inov-8 som ble
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 14:09Ett hett tips om man inte får svar på sina frågor är att vara kritisk mot företaget på tex facebook när de gör reklam för något. Jag har fått ganska bra respons på så sätt 🙂
Eftersom jag är väldigt färgad av Inov8 och vägrar inse att de kanske kommit v
Ett hett tips om man inte får svar på sina frågor är att vara kritisk mot företaget på tex facebook när de gör reklam för något. Jag har fått ganska bra respons på så sätt 🙂
Eftersom jag är väldigt färgad av Inov8 och vägrar inse att de kanske kommit v
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 16:33En tanke till... Kan det vara så att dom nu när dom har ökat fokus på sina olika profiler för passformen har tajtat till sin precision fit. Har du provat någon bredare modell med natural fit ist, Trailroc 245 kanske?
En tanke till... Kan det vara så att dom nu när dom har ökat fokus på sina olika profiler för passformen har tajtat till sin precision fit. Har du provat någon bredare modell med natural fit ist, Trailroc 245 kanske?
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 17:13@Björn, det gick ju ett rykte om 1 pils OROC för något år sedan. Fick det dementerat rakt från Inov-8 UK att det var inget de ens övervägde. De menade att sulan i de skorna var för tunn och instabil samtidigt som marknaden var för liten..
Den Inov-8 jag
@Björn, det gick ju ett rykte om 1 pils OROC för något år sedan. Fick det dementerat rakt från Inov-8 UK att det var inget de ens övervägde. De menade att sulan i de skorna var för tunn och instabil samtidigt som marknaden var för liten..
Den Inov-8 jag