Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 21:14Det är de brandgula 190:orna som inte funkar, eller?
Så är det i alla fall i mitt fall, så jag köper så många röda jag kan.
Roclite 243 ser även den ut att vara i samma stil, så kanske köper jag några sådana också, och då räknar jag med att lagret räcker
Det är de brandgula 190:orna som inte funkar, eller?
Så är det i alla fall i mitt fall, så jag köper så många röda jag kan.
Roclite 243 ser även den ut att vara i samma stil, så kanske köper jag några sådana också, och då räknar jag med att lagret räcker
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 08:15@Anders:
Inget av de tre par jag köpt de senaste månaderna har fungerat bra (190/212/Oroc 280).
I och med att de röda 190:orna jag precis köpte var så kass och annorlunda i formen så gick de tillbaka till butiken, medan jag försökte med de andra; 212:orn
@Anders:
Inget av de tre par jag köpt de senaste månaderna har fungerat bra (190/212/Oroc 280).
I och med att de röda 190:orna jag precis köpte var så kass och annorlunda i formen så gick de tillbaka till butiken, medan jag försökte med de andra; 212:orn
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 08:22@Björn:
Efter de onda knäna med nya 212:an or Oroc:en gjorde jag ett försök att köpa nya par av de 190:or röda och 212:orna gula som jag har flera par av sedan tidigare.
Modellen är numera klart annorlunda annorlunda mot tidigare (Oroc:arna och den nya 2
@Björn:
Efter de onda knäna med nya 212:an or Oroc:en gjorde jag ett försök att köpa nya par av de 190:or röda och 212:orna gula som jag har flera par av sedan tidigare.
Modellen är numera klart annorlunda annorlunda mot tidigare (Oroc:arna och den nya 2
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 13:03Det var som fan. Du tror inte att dina gamla röda 190:or har anpassat sig efter din fot? (Jag antar att du inte tror det, men bara en tanke som slog mig).
Är 212:orna höger dojor? Det ser i så fall i varje fall ut som om stortån kan peka rakt fram i dem
Det var som fan. Du tror inte att dina gamla röda 190:or har anpassat sig efter din fot? (Jag antar att du inte tror det, men bara en tanke som slog mig).
Är 212:orna höger dojor? Det ser i så fall i varje fall ut som om stortån kan peka rakt fram i dem
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 14:55Misstänker att det är som Björn säger, men det skulle vara intressant om du kunde få nån kommentar från Inov-8. Jag tycker du ska skicka dina bilder till dom.
Misstänker att det är som Björn säger, men det skulle vara intressant om du kunde få nån kommentar från Inov-8. Jag tycker du ska skicka dina bilder till dom.
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 15:29Hakar på denna tråd lite.
Ni som har erfarenhet av Salomons löparskor:
Ni tycker inte att det är ett problem med snabbsnörningen?Själv har jag inte någon erfarenhet av Salomons löparskor, men jag har haft flera hikingskor, och jag tycker inte snabbsnö
Hakar på denna tråd lite.
Ni som har erfarenhet av Salomons löparskor:
Ni tycker inte att det är ett problem med snabbsnörningen?
Själv har jag inte någon erfarenhet av Salomons löparskor, men jag har haft flera hikingskor, och jag tycker inte snabbsnö
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 19:15Kolla in Montrail från USA, ex. Fluidflex (-billiga nu på amazon.com) och nya Fluidflex 2(- som har stabilare och mer arbetad ovansida).
Jag har precis köpt Fluidflex och de är lika Saucony Kinvara i läst, och relativt även i storlek, men ett halvnummer s
Kolla in Montrail från USA, ex. Fluidflex (-billiga nu på amazon.com) och nya Fluidflex 2(- som har stabilare och mer arbetad ovansida).
Jag har precis köpt Fluidflex och de är lika Saucony Kinvara i läst, och relativt även i storlek, men ett halvnummer s
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 22:01Tycker inte man kan jämföra X-talon med en massa door-to-trail skor.. Har sprungit mycket i Inov-8 och verkligen prisat deras skor över åren. Där jag tidigare sprang med X-talon springer jag nu med Icebug Acceleritas4, som jag personligen tycker är både s
Tycker inte man kan jämföra X-talon med en massa door-to-trail skor.. Har sprungit mycket i Inov-8 och verkligen prisat deras skor över åren. Där jag tidigare sprang med X-talon springer jag nu med Icebug Acceleritas4, som jag personligen tycker är både s
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 23:26Magnus: Jag har aldrig upplevt problem med Salomons snabbsnörning. Har avverkat många mil med SpeedCross 3/Sense Mantra/Sense Ultra.
Magnus: Jag har aldrig upplevt problem med Salomons snabbsnörning. Har avverkat många mil med SpeedCross 3/Sense Mantra/Sense Ultra.
Quote from Funbeat user on 6 March 2014, 08:18@Björn:
212:orna är högerdojan och 190:orna vänster.
Anpassningen till foten är så klart en möjlighet. Men - de gamla 4 paren jag har kört har varit perfekta från första steget. Mina nya 212:or och 280:or är fortfarande kass för knäna efter runt 45 km i v
@Björn:
212:orna är högerdojan och 190:orna vänster.
Anpassningen till foten är så klart en möjlighet. Men - de gamla 4 paren jag har kört har varit perfekta från första steget. Mina nya 212:or och 280:or är fortfarande kass för knäna efter runt 45 km i v