Quote from Jonas Täng on 7 May 2009, 11:28Jag springer också båda. Det är ju hela två veckor emellan!
Jag springer också båda. Det är ju hela två veckor emellan!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 13:09Två veckor före maran är ett perfekt läge för sista längre passet. Som Robert skrev, GV i tänkt maratempo låter som en perfekt uppladdning om man nu vill springa bägge loppen och maxa på maran.
Två veckor före maran är ett perfekt läge för sista längre passet. Som Robert skrev, GV i tänkt maratempo låter som en perfekt uppladdning om man nu vill springa bägge loppen och maxa på maran.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:23Jag ska också springa båda och ser inte det som ett problem. 2005 slog jag pers i SM (2.57) för att sen persa på halvmara 1 vecka efter (1.20). Allt går bara man är i form.
Jag ska också springa båda och ser inte det som ett problem. 2005 slog jag pers i SM (2.57) för att sen persa på halvmara 1 vecka efter (1.20). Allt går bara man är i form.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:34JENS - det måste vara en konstig almanacka du har.
Det var två veckor mellan Gtb varvet och Stockholm maran förra året med (i alla fall det jag sprang).
Göteborgsvarvet var den 17 Maj och Stockholm maran den 31 Maj (det är 14 dagar enligt mina beräkningar
JENS - det måste vara en konstig almanacka du har.
Det var två veckor mellan Gtb varvet och Stockholm maran förra året med (i alla fall det jag sprang).
Göteborgsvarvet var den 17 Maj och Stockholm maran den 31 Maj (det är 14 dagar enligt mina beräkningar