Quote from Guest on 12 December 2010, 15:30Hej,
Någon som vet vad den totala klättringen eller vad man ska kalla det är på lidingöloppet?
Hej,
Någon som vet vad den totala klättringen eller vad man ska kalla det är på lidingöloppet?
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 15:40Har hört allt mellan 300m och 600m. Jag vet att svaret finns på Lidingöloppets hemsida, men jag har glömt siffran och orkar inte kolla själv. Men posta gärna svaret här om du hittar det.
Har hört allt mellan 300m och 600m. Jag vet att svaret finns på Lidingöloppets hemsida, men jag har glömt siffran och orkar inte kolla själv. Men posta gärna svaret här om du hittar det.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 15:41Det jobbiga är inte klättringen uppför. Det jobbiga är att det inte finns några lättsprungna nerförsbackar.
Det jobbiga är inte klättringen uppför. Det jobbiga är att det inte finns några lättsprungna nerförsbackar.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 16:22Enligt min GPS ca 375 meter.
Enligt min GPS ca 375 meter.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 16:31För att slippa ytterligare en spekulationsföljetong:
http://www.lidingoloppet.se/helpdesk/thread.cfm?threadid=3742&SupSec_ID=2
För att slippa ytterligare en spekulationsföljetong:
http://www.lidingoloppet.se/helpdesk/thread.cfm?threadid=3742&SupSec_ID=2
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 18:00Rolf har nog rätt, lite därför som jag undrade.
Jag sprang 16 km idag och tänkte då tanken att det faktiskt var ganska backigt. Mätte upp det till 277 m i höjdskillnad totalt. Dvs. närapå exakt samma snitt som lidingöloppet. Men det var inte i närheten a
Rolf har nog rätt, lite därför som jag undrade.
Jag sprang 16 km idag och tänkte då tanken att det faktiskt var ganska backigt. Mätte upp det till 277 m i höjdskillnad totalt. Dvs. närapå exakt samma snitt som lidingöloppet. Men det var inte i närheten a
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 21:39Varsågod! Går det att springa banan? Inga skidspår lagda eller så?
Varsågod! Går det att springa banan? Inga skidspår lagda eller så?
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 15:42Vad är en "lättsprungen nerförsbacke"?
Vad är en "lättsprungen nerförsbacke"?
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 18:58För min del skulle jag säga att där finns inget underlag som plötligt släpper, inga uppstickande trädrötter eller stenar, dessutom är lutningen snäll, det är inte så brant att man bromsar för att man är rädd att stå på öronen. Frågan om lagom brant är giv
För min del skulle jag säga att där finns inget underlag som plötligt släpper, inga uppstickande trädrötter eller stenar, dessutom är lutningen snäll, det är inte så brant att man bromsar för att man är rädd att stå på öronen. Frågan om lagom brant är giv
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 19:48361m enligt min GPS (310XT)
361m enligt min GPS (310XT)