Quote from Elias Engqvist on 15 December 2010, 10:10Det är det som är så trist. Normalt har jag inställt att Polar ProTrainer ska visa tiden på X-axeln. Då jag ställde om till att visa distans på X-axeln blev hela diagrammet konstigt! Även bortsett från min pinsamma tid så är det ju intressantare med km-an
Det är det som är så trist. Normalt har jag inställt att Polar ProTrainer ska visa tiden på X-axeln. Då jag ställde om till att visa distans på X-axeln blev hela diagrammet konstigt! Även bortsett från min pinsamma tid så är det ju intressantare med km-an
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 13:34Äsch släpp till nu Christer, vi är ju dina vänner och kommer inte att skratta! Hur långsamt gick det?
Btw: är det nån som kan få till en smiley med två korslagda fingrar?
Äsch släpp till nu Christer, vi är ju dina vänner och kommer inte att skratta! Hur långsamt gick det?
Btw: är det nån som kan få till en smiley med två korslagda fingrar?
Quote from Elias Engqvist on 15 December 2010, 13:38Ska försöka i kväll! BILD:http://i231.photobucket.com/albums/ee28/pinkdolphin11/smilies/fingers-crossed-emoticon.gif
Ska försöka i kväll! BILD:http://i231.photobucket.com/albums/ee28/pinkdolphin11/smilies/fingers-crossed-emoticon.gif
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 13:55Enligt min GPS-logg av lidingöloppet, korrigerat med Elevation correction i Sportracks så blev det 641 m. Jag tror att Elevation correction funkar hyggligt (kanske överskattar något). På en platt havmara (Gbg halvmarathon) så fick jag 61 m i total klättra
Enligt min GPS-logg av lidingöloppet, korrigerat med Elevation correction i Sportracks så blev det 641 m. Jag tror att Elevation correction funkar hyggligt (kanske överskattar något). På en platt havmara (Gbg halvmarathon) så fick jag 61 m i total klättra
Quote from Elias Engqvist on 15 December 2010, 18:40Ok, här är det, jag lyckades inte få bort temp-kurvan dock...
BILD:http://redsports.se/pictures/LL-06.jpg
Ok, här är det, jag lyckades inte få bort temp-kurvan dock...
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 18:48I lidingöloppsfallet tror jag att kartkorrigeringen (som gäller min siffra också) är av ondo. De har knappast den upplösningen på kartdatat att det blir rättvisande.
Barometrisk mätning torde vara avsevärt bättre.
I lidingöloppsfallet tror jag att kartkorrigeringen (som gäller min siffra också) är av ondo. De har knappast den upplösningen på kartdatat att det blir rättvisande.
Barometrisk mätning torde vara avsevärt bättre.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 18:50Det har POLAR!
Det har POLAR!
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 18:52Nähä, säger du det?
Nähä, säger du det?
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 19:03Tur att jag visste det.
Tur att jag visste det.
Quote from Elias Engqvist on 15 December 2010, 19:05Kolla på mitt diagram ovan (inte på sluttiden dock) (distansen är f.ö. mätt med fotpod för er som betvivlar fotpoddens förmåga att mäta avstånd.)
Kolla på mitt diagram ovan (inte på sluttiden dock) (distansen är f.ö. mätt med fotpod för er som betvivlar fotpoddens förmåga att mäta avstånd.)