Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:25Börje, oj... tror det råkade bli lite lacoste-stilen (krokodil), började babbla innan jag läst ditt inlägg ordentligt 😀
Börje, oj... tror det råkade bli lite lacoste-stilen (krokodil), började babbla innan jag läst ditt inlägg ordentligt 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 12:29Kul mätning Anders! (t+)
Jag arbetar hela tiden mot att få så liten tå-häl-diff som möjligt. För c:a ett halvår sedan bytte jag vardagsskor till Vivo Barefoot som ju inte har någon uppbyggd häl. I början kändes det lite "stramt" i hälsenan och steget kän
Kul mätning Anders! (t+)
Jag arbetar hela tiden mot att få så liten tå-häl-diff som möjligt. För c:a ett halvår sedan bytte jag vardagsskor till Vivo Barefoot som ju inte har någon uppbyggd häl. I början kändes det lite "stramt" i hälsenan och steget kän
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 12:45Tor: just vid gång tar hälen i först för de allra flesta, även barfota, även om man ibland kan anpassa lite efter underlag. Jag tror inte man ska sträva efter mellanfot/framfot i gång. Framfot/mellanfot hör till löpning. Med vanlig skotradition springer m
Tor: just vid gång tar hälen i först för de allra flesta, även barfota, även om man ibland kan anpassa lite efter underlag. Jag tror inte man ska sträva efter mellanfot/framfot i gång. Framfot/mellanfot hör till löpning. Med vanlig skotradition springer m
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:16Den där bilden stämmer väldigt bra med hur jag upplever förändringen i mitt gångsteg. 🙂
Den där bilden stämmer väldigt bra med hur jag upplever förändringen i mitt gångsteg. 🙂