Quote from Guest on 17 October 2008, 02:32Du vill väl inte riskera att springa för långt i skorna? Om man är oaktsam kan man fortsätta springa med dem trots att de blivit utnötta, och det är inte så nyttigt för exempelvis knäna.
Många har efterfrågat möjligheten att mata in vilka skor man använt
Du vill väl inte riskera att springa för långt i skorna? Om man är oaktsam kan man fortsätta springa med dem trots att de blivit utnötta, och det är inte så nyttigt för exempelvis knäna.
Många har efterfrågat möjligheten att mata in vilka skor man använt
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 02:42GRYMT!!! (H)
"Fem av fem toast" till funbeat! 😀
GRYMT!!! (H)
"Fem av fem toast" till funbeat! 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 06:15Du får äta en mazarin idag!
Du får äta en mazarin idag!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 06:48Härligt!!!! (H:) Precis vad jag önskade mig. Som julafton för en statistiknörd...
Härligt!!!! (H:) Precis vad jag önskade mig. Som julafton för en statistiknörd...
Quote from Peter Eriksson on 17 October 2008, 07:43Nu skall jag hålla koll på kedjor, kranspaket och klingor så jag slipper köpa allt nytt när jag cyklat alldelles för lång med en kedja. Superfunktion (t+)
Nu skall jag hålla koll på kedjor, kranspaket och klingor så jag slipper köpa allt nytt när jag cyklat alldelles för lång med en kedja. Superfunktion (t+)
Quote from Lena O on 17 October 2008, 07:56Funbeat just went Bluechip! (t+)
Funbeat just went Bluechip! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 08:29Olle is da man!
//Hon som längtar tillbaka till arbetslösheten då hon kunde spendera alldeles för mkt tid på träning och Funbeat
Olle is da man!
//Hon som längtar tillbaka till arbetslösheten då hon kunde spendera alldeles för mkt tid på träning och Funbeat
Quote from j sollerman on 17 October 2008, 09:13Kul!
Kul!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:13Grymt bra!!! (H:)
Grymt bra!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:19Toppen! Cykelkedjan ska ju bytas efter cirka 150 mil och nu kan man hålla bra koll på det! 🙂
Toppen! Cykelkedjan ska ju bytas efter cirka 150 mil och nu kan man hålla bra koll på det! 🙂