Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 18:07Kanon!
Men går det inte att lägga till mer än 100 timmar på en pryl?
exempel Garmin forerunner
Kanon!
Men går det inte att lägga till mer än 100 timmar på en pryl?
exempel Garmin forerunner
Quote from mårten jansson on 19 October 2008, 18:58Aha det kankse är det som är mitt problem.... Jag försökte precis lägga till mina spinningskor för att testa funktionen och har använt dem lite mer än 100 h och 53 minuter... först la jag bara in 101:00 som tid, men när jag går ut så står det 5:00 som anv
Aha det kankse är det som är mitt problem.... Jag försökte precis lägga till mina spinningskor för att testa funktionen och har använt dem lite mer än 100 h och 53 minuter... först la jag bara in 101:00 som tid, men när jag går ut så står det 5:00 som anv
Quote from Bertil Nolheim on 19 October 2008, 19:09Det verkar som om 9999 km är max start distans. Lite i underkant för min racer 🙂
Det verkar som om 9999 km är max start distans. Lite i underkant för min racer 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 15:48Suveränt. Skorna inmatade nu !!
(t+)
Suveränt. Skorna inmatade nu !!
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 09:11Kalle Nordström föreslog att utrustning kopplas till träningskategorier, t ex löparskor till löpning, cyklar till cykling etc. Ett utmärkt förslag tycker jag! Den som tränar med flera hojar kopplar dem enkelt till olika träningstyper. Helt enkelt mindre a
Kalle Nordström föreslog att utrustning kopplas till träningskategorier, t ex löparskor till löpning, cyklar till cykling etc. Ett utmärkt förslag tycker jag! Den som tränar med flera hojar kopplar dem enkelt till olika träningstyper. Helt enkelt mindre a
Quote from Bjarne Lewin on 13 August 2009, 11:13Jag satt så och fyllde i bakåt i natt. Löpsträckan ökades med mer än 25%...
Jag satt så och fyllde i bakåt i natt. Löpsträckan ökades med mer än 25%...
Quote from Camilla Maunu on 27 August 2009, 17:18Jag tycker det skulle vara toppen om man kunde se hur många pass som ens utrusning är kopplad till. Och även kunna filtrera på utrustning när man listar träningspass på fliken "Visa i lista".
Då skulle man nämligen kunna se hur långt man cyklat i snitt p
Jag tycker det skulle vara toppen om man kunde se hur många pass som ens utrusning är kopplad till. Och även kunna filtrera på utrustning när man listar träningspass på fliken "Visa i lista".
Då skulle man nämligen kunna se hur långt man cyklat i snitt p
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 18:36Det är mycket skrik och ståhej runt utrustning men det har aldrig fungerat för mig. Kan inte hantera utrustning trots att jag varit medlem ett bra tag.
Det är mycket skrik och ståhej runt utrustning men det har aldrig fungerat för mig. Kan inte hantera utrustning trots att jag varit medlem ett bra tag.