Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:23Jag är mållös. Har inte hängt här så länge, men är redan grymt imponerad av alla smarta funktioner på den här sidan. Och nu detta, samt nyheten med styrketräningsgrejen! Kan det bli bättre?? Heja heja.
Jag är mållös. Har inte hängt här så länge, men är redan grymt imponerad av alla smarta funktioner på den här sidan. Och nu detta, samt nyheten med styrketräningsgrejen! Kan det bli bättre?? Heja heja.
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:40SUVERÄNT!
Precis vad jag nyligen klurat på. Nästan för bra för att vara sant att få funktionen i Funbeat! (H:)
SUVERÄNT!
Precis vad jag nyligen klurat på. Nästan för bra för att vara sant att få funktionen i Funbeat! (H:)
Quote from Bertil Nolheim on 17 October 2008, 09:44Kanonbra!
En liten brist dock. När jag skulle mata in körsträckan på cykeln gick det inte att mata in 23000 km.
2300 mil alltså.
Kanonbra!
En liten brist dock. När jag skulle mata in körsträckan på cykeln gick det inte att mata in 23000 km.
2300 mil alltså.
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:48Tack! (t+)
Tack! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:59Alltså, det här är så kul och så användbart och så bra genomfört att jag blir nästan mållös. Nästan.
Olle for statsminister. (t+)
Alltså, det här är så kul och så användbart och så bra genomfört att jag blir nästan mållös. Nästan.
Olle for statsminister. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:06Går det att få med alla hjulen?
Går det att få med alla hjulen?
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:52Sjukt bra..nu måste man snart jobba för 30-timmarsvecka åt alla så att man kan hänga mer härinne;) Kul, det finns nåt åt alla här. Toppen!!
Sjukt bra..nu måste man snart jobba för 30-timmarsvecka åt alla så att man kan hänga mer härinne;) Kul, det finns nåt åt alla här. Toppen!!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 13:47Tack så hemskt mycket (t+) denna funktion är grymt bra och andvändbar!
Tack så hemskt mycket (t+) denna funktion är grymt bra och andvändbar!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 16:24Där satt den! Jag har kört parallelluppföljning på skor och cykel, men nu slapp man det OCKSÅ.
Härligt Olle!!!
Där satt den! Jag har kört parallelluppföljning på skor och cykel, men nu slapp man det OCKSÅ.
Härligt Olle!!!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 16:44Jag har matat in skoval på varenda löppass sen förra hösten. Puh...
Ett tips: glöm inte att klicka på lilla "Koppla"-knappen när du valt skor. Annars kan du få göra om typ 40 träningspass. 🙁
Jag har matat in skoval på varenda löppass sen förra hösten. Puh...
Ett tips: glöm inte att klicka på lilla "Koppla"-knappen när du valt skor. Annars kan du få göra om typ 40 träningspass. 🙁