Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 18:50Skor och cykel är inne. Pulsklockan får vänta. Det tar ju lite tid även om man kommer ihåg koppla-knappen...:-)
Skor och cykel är inne. Pulsklockan får vänta. Det tar ju lite tid även om man kommer ihåg koppla-knappen...:-)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 20:16grymt bra!!! ska lägga in 3 par skor!!
grymt bra!!! ska lägga in 3 par skor!!
Quote from ellen olsson on 17 October 2008, 20:27Bara tre par? Jag har lagt in tre par inlines och lite annat... 😉
Bara tre par? Jag har lagt in tre par inlines och lite annat... 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 20:35JAAAAAAAAAAAA! GÔTT!!!!!
Du anar inte hur mycket jag har saknat detta!
JAAAAAAAAAAAA! GÔTT!!!!!
Du anar inte hur mycket jag har saknat detta!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 20:37Det där skulle du aldrig våga säga i singeltråden Fredrik. Det vore ju som att agna med streamer...
Det där skulle du aldrig våga säga i singeltråden Fredrik. Det vore ju som att agna med streamer...
Quote from ellen olsson on 17 October 2008, 20:48Singeltråden? Varför skulle jag agna där? Så desperat kommer jag aldrig att bli...
*sippar på sin ripasso från Villa Monteleone*
Singeltråden? Varför skulle jag agna där? Så desperat kommer jag aldrig att bli...
*sippar på sin ripasso från Villa Monteleone*
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 20:51Det är nära mellan sipp och sippa 😀
Det här är skulle kunna va du?
http://www.kossan.se/roliga-filmer/rollerblades_paa_hela_kroppen.htmEller det kanske är fler än 3 par?
Det är nära mellan sipp och sippa 😀
Det här är skulle kunna va du?
http://www.kossan.se/roliga-filmer/rollerblades_paa_hela_kroppen.htm
Eller det kanske är fler än 3 par?
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 12:57Skitskoj uppdatering 🙂
Jag har redan lagt in mina löparskor...
Ett förslag... skulle man inte kunna få koppla en utrustning till ett antal träningskategorier. Så när man väljer träningskategori blir löparskorna automatiskt valda. Jag skulle tycka det
Skitskoj uppdatering 🙂
Jag har redan lagt in mina löparskor...
Ett förslag... skulle man inte kunna få koppla en utrustning till ett antal träningskategorier. Så när man väljer träningskategori blir löparskorna automatiskt valda. Jag skulle tycka det
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 19:59Själv har jag precis lagt till min häst! Hoppas det är fler som gör det!
Själv har jag precis lagt till min häst! Hoppas det är fler som gör det!
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 20:04Får lägga till datorerna, och regga vilken jag använder när jag surfar på FunBeat (H)
Får lägga till datorerna, och regga vilken jag använder när jag surfar på FunBeat (H)