Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 09:52Blev inte roligare andra gången Magnus....
Blev inte roligare andra gången Magnus....
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:00men mer sann!
Kommentaren har jag faktiskt lånat från verkligheten då min aningen fetlagda kamrat kom gående på övergångställe på östermalm....då kommer en äldre herre cyklandes på vägen och skriker högt till honom just;
"ur vägen tattare"
Men vid slus
men mer sann!
Kommentaren har jag faktiskt lånat från verkligheten då min aningen fetlagda kamrat kom gående på övergångställe på östermalm....då kommer en äldre herre cyklandes på vägen och skriker högt till honom just;
"ur vägen tattare"
Men vid slus
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:48VR o andra motionslopp ska kanske ha 2 dagar 1med Lance Armstrong wannabees
o 1 dag med motionärer, För att minska olycksrisken.
VR o andra motionslopp ska kanske ha 2 dagar 1med Lance Armstrong wannabees
o 1 dag med motionärer, För att minska olycksrisken.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 13:03Jag tror att en stor del av problematiken ligger i att arrangören vill att alla ska gå i mål under bekväm dagtid i Motala så att VR blir en riktig folkfest. Därmed koncentreras antalet cyklister längs med vägen allt mer ju närmare mål man kommer, och åtmi
Jag tror att en stor del av problematiken ligger i att arrangören vill att alla ska gå i mål under bekväm dagtid i Motala så att VR blir en riktig folkfest. Därmed koncentreras antalet cyklister längs med vägen allt mer ju närmare mål man kommer, och åtmi
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 13:30Skrattar
Dett måste vara första offret efter vättern!
aldrig mer jag säger aldrig mer..ha ha
http://www.blocket.se/stockholm/Scott_CR_1_Comp_racer_i_nyskick_arsm_2009_22214580.htm?ca=11&w=1
Skrattar
Dett måste vara första offret efter vättern!
aldrig mer jag säger aldrig mer..ha ha
http://www.blocket.se/stockholm/Scott_CR_1_Comp_racer_i_nyskick_arsm_2009_22214580.htm?ca=11&w=1
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 14:48tidpunkten för starten av snabbgrupperna är nog inte låst till 9 utan innan allt spikas ska åsikterna från dom cyklister som kan tänkas köra hämtas in...
tidpunkten för starten av snabbgrupperna är nog inte låst till 9 utan innan allt spikas ska åsikterna från dom cyklister som kan tänkas köra hämtas in...
Quote from Sandra Näslund on 17 June 2009, 19:56Jag är naiv nog att tro att om alla visade ömsesidig respekt och gladde sig åt sin egen prestation (i sitt eget tempo) att cykla runt pölen så skulle problemen inte existera.
Om sedan alla tog någon tur med en cykelklubb för att lära sig cykla i ett led,
Jag är naiv nog att tro att om alla visade ömsesidig respekt och gladde sig åt sin egen prestation (i sitt eget tempo) att cykla runt pölen så skulle problemen inte existera.
Om sedan alla tog någon tur med en cykelklubb för att lära sig cykla i ett led,
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 20:11"Innan du grälar med en j-a idiot förvissa dig om att han inte gör samma sak."
Så j-a bra sagt (t+)
"Innan du grälar med en j-a idiot förvissa dig om att han inte gör samma sak."
Så j-a bra sagt (t+)