Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:03Kul diskussion, speciellt att man tydligen kan "vårda sönder" sina grejer... 🙂
Jag tänker såhär:
Sköter man sina grejer så krånglar de mindre och håller längre. Jag sparar pengar. Dessutom rullar det lättare, låter mindre och ser snyggare ut. Och då ty
Kul diskussion, speciellt att man tydligen kan "vårda sönder" sina grejer... 🙂
Jag tänker såhär:
Sköter man sina grejer så krånglar de mindre och håller längre. Jag sparar pengar. Dessutom rullar det lättare, låter mindre och ser snyggare ut. Och då ty
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:28Det där med att "sköta om järnhästen" låter som jag!
Skrattade åt mig själv igår när jag stod och putsade av cykeln efter träningen. Insåg att det var precis som när jag hade en riktig häst. Hästen ska fixas först, SEN kan jag få mig en dusch, lite mat o
Det där med att "sköta om järnhästen" låter som jag!
Skrattade åt mig själv igår när jag stod och putsade av cykeln efter träningen. Insåg att det var precis som när jag hade en riktig häst. Hästen ska fixas först, SEN kan jag få mig en dusch, lite mat o
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:32Orkar man meka efter passet så finns det mer att ge på passet.
Orkar man meka efter passet så finns det mer att ge på passet.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:34Träning är träning, och tävling är tävling.
Träning är träning, och tävling är tävling.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:39Ja, det är någon klok Gubbe som har hävdat det.
Ja, det är någon klok Gubbe som har hävdat det.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:51Eller så är man förbaskat mån om sin cykel! Det finns alltid mer att ge David! Annars är man död;)
Eller så är man förbaskat mån om sin cykel! Det finns alltid mer att ge David! Annars är man död;)
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:58eller så är det viktigare att få i sig mat och sköta sin egen hygien.
Jag tror inte så många ställer sig o mekar efter fem timmar i nollgradigt väder.
eller så är det viktigare att få i sig mat och sköta sin egen hygien.
Jag tror inte så många ställer sig o mekar efter fem timmar i nollgradigt väder.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 11:32Ja, ja... Du får väl rätt då! Kroppen är viktigast.
Men att ställa in en lerhög till cykel i garaget känns lite onödigt om det tar 10 minuter att få den ren och jag har lite krafter kvar. Då kan jag dessutom peta i mig en bar under tiden så får kroppen de
Ja, ja... Du får väl rätt då! Kroppen är viktigast.
Men att ställa in en lerhög till cykel i garaget känns lite onödigt om det tar 10 minuter att få den ren och jag har lite krafter kvar. Då kan jag dessutom peta i mig en bar under tiden så får kroppen de
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 11:59Göra rent för ofta på fel sätt sliter, det är inget konstigt med det.
Göra rent för ofta på fel sätt sliter, det är inget konstigt med det.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 12:47For mye og for lite er altid galt. 🙂
http://www.skiaktiv.no/artikkel/1788/vask-for-livet.html
For mye og for lite er altid galt. 🙂