Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

Detta kanske bara är störigt för mig, har inte hittat nåt om detta nånstans.
Men varför måste folk hela tiden försvinna från ämnet då de skriver här?

Ämnet är ju ofta tämligen fort avhandlat. En del inlägg innehåller tanketrådar som man vill spinna vidare på. Att då starta en ny tråd för den diskussionen blir lite för mycket, enklare då att göra inlägget direkt i tråden istället. På det sättet liknar t

"Försvinnandena" kan ju leda till så mkt annat intressant 🙂

jo, fast jag håller med Lina... lite iaf...
Jag tror att många som säkert hade haft saker att tillföra en diskussion struntar i det när de ser att sista 5 meddelandena handlar om nåt helt annat. Och vill man verkligen diskutera ämnet ingående och höra så

Håller med Lisa... =) Jag själv har tex låtit bli att fråga/kommentera på en tråd när det har "spårat ur" mot helt andra saker... Men som ni även säger, det är ett öppet forum och ofta kan "urspårningen" leda till andra roliga saker också.

Det är väl därför trådar som spårar ur efterhand fungerar bäst för frekventa besökare, de hinner skriva sina inlägg i ämnet innan det spårar ur. Besök FunBeat oftare!

Men det går ju att svänga tillbaka tråden om man känner att man har något nytt att lägga till; den som tar illa upp av att man återgår till ursprungsfrågan får skylla sig själv 🙂

"Jag tror att många som säkert hade haft saker att tillföra en diskussion struntar i det när de ser att sista 5 meddelandena handlar om nåt helt annat."

Och tvärtom, ifall ämnet inte är intressant så läser man inte vidare. Fast det kanske blir intressant

Det är klart att diskussionerna bli intressant om man kommer in på annat. Men kan lite tycka att vill man snacka om annat kan man ju chatta? Kunde ju haft en sån här...

Förstår om man komme rin på annat ganska snabbt men när de spårar ur efter max 5 inlä

Det här är ett fenomen som härrör sig till funbeats ursprung; piggelin.

Avsaknaden av moderator där gav total anarki och det har hängt med hit. Antingen gillar man läget eller också hänger man på andra forum 🙂

När det här stör mig för mycket går jag t