Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

Kanske man kan göra som i Piggelin och en del andra forum.
När man vill nämna något annat skriv

Off Topic: Hur mycket Protein finns det i en fluga? Jag nämnligen svälja en hel del när jag är ute och cykla.

Som tio peppe skrev så kan man reagera tvärtom med, jag tillhör dem som byter ämne ofta och som hakar på när det byts, det är halva nöjet. Men jag kan backa tillbaka med om jag vill skriva något om det som sades i första inlägget t ex.

Varför inte skapa en ny tråd när man byter ämne?!

...eller så kan folk som älskar anarki hänga på piggelin 😛

Ja håller med Lina. Jag tycker man kan försöka hålla sig till ämnet. När de sen väl spårar ur så är det de interna max 10 personerna som tycker det är kul. Då kan man skapa en egen grupp där man

Håller med Stina, varför ens ha ett namn på en diskussion om man byter ämne hela tiden...det finns som sagt chattar om man bara vill snacka allmänt.
Visst kan jag låta bli att skriva här om detta stör mig, men jag vill ju kunna skriva funderingar och fråg

Off Topic:
IN verka vara inne?

karIN
lINa
stINa
lINglINg
jane NIlsson (ok nästan)
gary flemINg

Ett diskussionsforum där alla håller sig till ämnet hela tiden, tenderar att bli så tråkigt att det självdör.
Hur kul är det t.ex att prata med en byråkrat i telefon?

Näe, för att ett forum ska få liv och vara intressant så måste diskussionerna spåra ur

Absolut Dennis! =)

Ni pratar om att skrämma bort folk men sådana här diskussioner skrämmer bort folk med. Bara vissa typer skulle alltså vara välkomna här?

Det går inte att bara bestämma hur man ska göra, för det är olika människor överallt och folk h

> Ett diskussionsforum där alla håller sig till ämnet hela tiden, tenderar att bli så tråkigt att det självdör.

Se det så här: Ett diskussionsforum där alla håller sig till ämnet hela tiden gör att folk lätt kan följa ämnet därmed blir det mycket trivsam

Håller med Stina Basilika, även om jag inte tycker att det är så himla noga.

Jag tror inte att forumet självdör om man håller sig till ämnet. Däremot gör tråden det, och det gör väl inget. Det är väl bara bra?