Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

Urspårningar går ju ibalnd lite gradvis, så då blir det väl lätt att man inte skapar en ny tråd på lämpligt forum ("får" man lägga in en tråd på "fel" forum då? alla i diskussionen kanske inte är med på det relevanta forumet) eller som OT-tråd där man är.

Det är rätt roligt att alla ni som tycker att det är roligare att ämnena spårar ur faktiskt håller er till ämnet här 🙂

Kanske är vana ... 🙂

Törs påstå att vi är inne på ett ämne som engagerar. Det är lite av cykelställ över det.
Det finns någon rolig sak som handlar om typiska såna här diskussioner, någon som har en kopia? Det där om hur många funbeatare (piggelinare, a

Eller se det så här: ett diskussionsforum där man tvingas tänka efter vad exakt man får säga i just den här tråden eller i just den här gruppen (eller det här forumet) för att man tror att man "måste" blir trist i längden. Oavsett om man tror att man måst

Om allt offtopic-snack känns jobbigt för många kanske forumet skulle kunna vara trådat istället? Då blir det ju lättare att gå tillbaks och svara på originalfrågan.

Caroline: Precis vad jag satt ohc funderade på.. Då kan alla spinnare få spinna iväg på sitt och de som är engagerade i grundfrågan kan fortsätta där!! 🙂

Finns det inte en grupp för spinning? 🙂

Å jag är spinninginstruktör och mästare på att få trådar att spinna ur.. Det hör kanske ihop... 🙂

Sedärja, nu börjar FunBeat bli lite hemtrevligt också! Spinn vidare ni så kanske jag också hoppar hit lite mer permanent...

Trivs och slaa dig ner 🙂