Quote from Lena O on 13 May 2006, 11:38kan hålla med båda sida.
Men det är stort irriterande om man ställa en fråga och direkt blir det ett skämt som svar, som någon annan ge mothugg på.
Frågaställaren kan känna sig totalt nonchalerad.
Kanske är det bäst att vänta tills frågaställaren skriva i
kan hålla med båda sida.
Men det är stort irriterande om man ställa en fråga och direkt blir det ett skämt som svar, som någon annan ge mothugg på.
Frågaställaren kan känna sig totalt nonchalerad.
Kanske är det bäst att vänta tills frågaställaren skriva i
Quote from Lena Bjerlöw on 13 May 2006, 12:52Jag menade heller inte att man ska "förbjuda" nån o snacka om något annat. Det jag pratar om är respekt. Det som förekom mycket på piggelin och var en av anledningarna att ja bytte hit, var att det var ett internt gäng som ofta "tog över" forum eller disk
Jag menade heller inte att man ska "förbjuda" nån o snacka om något annat. Det jag pratar om är respekt. Det som förekom mycket på piggelin och var en av anledningarna att ja bytte hit, var att det var ett internt gäng som ofta "tog över" forum eller disk
Quote from Andreas Björklund on 13 May 2006, 13:04Lina & Karin: Håller helt med er, i allt ni har sagt hittills!!!
Det behöver faktiskt inte bli tråkigt bara för att det blir liiiiite mer disciplinerat...
Lina & Karin: Håller helt med er, i allt ni har sagt hittills!!!
Det behöver faktiskt inte bli tråkigt bara för att det blir liiiiite mer disciplinerat...
Quote from Emma Sjöberg on 13 May 2006, 17:56Idag har jag kliat mina ögon såå enormt mycket, så jag tror jag ser lite dåligt.. Näsan rinner och nyser lite titt som tätt! Mest irriterande är att det kliar i öronen också!
Alltså hör och ser jag dåligt just nu!
Så.. är pollensäsongen över i södra sver
Idag har jag kliat mina ögon såå enormt mycket, så jag tror jag ser lite dåligt.. Näsan rinner och nyser lite titt som tätt! Mest irriterande är att det kliar i öronen också!
Alltså hör och ser jag dåligt just nu!
Så.. är pollensäsongen över i södra sver
Quote from Magnus Ahlstrand on 13 May 2006, 18:03jag ahr inget problem med pollen Silva, det måste vara sjukt jobbigt när man är cyklist???
jag ahr inget problem med pollen Silva, det måste vara sjukt jobbigt när man är cyklist???
Quote from Jonas Täng on 13 May 2006, 19:43Jag är extremt pollenallergist - och astmatiker. Och orienterare. Smart ekvation, va? Fast golf blev extra svårt särskilt när jag hamnade i ruffen hela tiden.
Sorry Lina..., men jag kunde inte låta bli att hoppa på det nya ämnet.
Jag är extremt pollenallergist - och astmatiker. Och orienterare. Smart ekvation, va? Fast golf blev extra svårt särskilt när jag hamnade i ruffen hela tiden.
Sorry Lina..., men jag kunde inte låta bli att hoppa på det nya ämnet.
Quote from Christian Wahlberg on 13 May 2006, 19:45Jag har den konstiga kombinationen av att vara tjuren ferdinand cyklist (som gillar att kolla hur våren utvecklas) och pollenallergiker. Jobbigt ibland, men naturen är så vacker så här års så det är bara att bita ihop.
Jag har den konstiga kombinationen av att vara tjuren ferdinand cyklist (som gillar att kolla hur våren utvecklas) och pollenallergiker. Jobbigt ibland, men naturen är så vacker så här års så det är bara att bita ihop.
Quote from Jan Lundquist on 13 May 2006, 20:11Ni ordningssamma tjejer;
Om det här forumet blir riktigt välbesökt någon gång i framtiden går det inte att ha det så här. Saker och ting brukar självsanera sig 🙂
Ni ordningssamma tjejer;
Om det här forumet blir riktigt välbesökt någon gång i framtiden går det inte att ha det så här. Saker och ting brukar självsanera sig 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 13 May 2006, 21:13Haha, Jonas, Ferdinand! Luktar du på blommorna, stannar till ibland? 😉 Är det därför cyklisterna reggar flera timmar? 😉
Haha, Jonas, Ferdinand! Luktar du på blommorna, stannar till ibland? 😉 Är det därför cyklisterna reggar flera timmar? 😉
Quote from Jan Lundquist on 13 May 2006, 21:24Nu Anna m fl tycker jag ni är extremt taskiga om ni ska försöka få just den här tråden att spåra ur 🙁
Nu Anna m fl tycker jag ni är extremt taskiga om ni ska försöka få just den här tråden att spåra ur 🙁