Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

Inte ikväll Bettis! Jag är fullständigt uttråkad.

Uttråkad? en lördag..... 😉

Ja. Inget på tvn, folk är upptagna, katten sover - jag är singel. Inget att göra idag. Har tränat, skulle ha grejat lite men är för trött så här sitter jag. 😉

ok.... ja, då förstår ja.... väck katten... =D

haha, ja det skulle hon iof sig förtjäna eftersom det ofta är tvärtom! 🙂 Lättare dock att gå och lägga sig själv...

Godnatt!

Skit taskigt hur vissa av er verka ville sabotera detta medvetet??

Det är nog mej ni ska skjuta och ingen annan.. Men.. Jag la till tre (3) glada smileys för att visa att det här var ett, i mina ögon (som jag ser dåligt med ni vet), skämtsamt inlägg!!

Jag hymlar inte ett dugg om att jag kan ha svårt att hålla mej till

Det här är ju helt otroligt. En diskussion om att alla diskussioner spårar ut och inte håller sig till ämnet har spårat ur...:-)

Jag har aldrig råkat ut för att INTE få svar på dom frågor jag ställer på P/F så just det problemet har jag inte sett själv. Däremot har jag fått en hel del information som jag inte ens visste fanns. Faktum är att jag oftare är impad över att folk kan sva

Ja ha ...så det finns 2 grupper av folk i detta forum...de som vill vara "seriösa" och diskutera träning, kropp, kolhydrater o annat som hör till och en grupp som vill vara med på det hörnet o dessutom ha det som en social sida, där man kan lära känna lik