Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

En sak som folk har gjort på piggelin vid ett par tillfällen har varit att försöka sammanfatta det väsentliga ur diskussioner efter ett tag. Jag har funderat lite grann på det om det skulle gå att vaska fram lite slutsatser ur diskussionerna. Jag har gjor

Good idea :O)

Mia,

Nu blandar du väl ändå ihop äpplen med päron... Att hålla sig till ämnet hör väl till rent hyfs. Säg att någon ställer en fråga om hur många kollisar man förbränner under ett pass så kan man väl få svar på det och så är det bra.

Vill man chatta gö

Stina: Nu blandar väl du ihop det lite....jag sa väl aldrig att man inte kan svara på frågan, men sen att vissa trådar spårar ur och blir lite allmänt kunnande är väl inte så himla farligt...

Jag brukar minsann inte snacka här i onödan om jag kan undvika

Lingling snuddar vid nåt där med att folk inte svarar för att dom helt enkelt inte vet. Efter ett tag så har jag börjat förstå vilka som är vassast (eller ivrigast) på att svara på frågor vissa ämnen och då har jag låtit bli att ge MITT svar helt enkelt d

Som Lingling säger ibland svarar inte en kotte på ett inlägg vilket jag tycker är värre än att folk svarar på annat sätt än förväntat, respons är respons. även där är vi olika, inte konstigt att vi inte kan komma överens.

Jag tycker det är viktigare att

Mia skrev "Nu verkar det som man ska bli bannlyst då för att man inte är seriös nog"

Eftersom ämnet var "hålla sig till ämnet" trodde jag att det var det du syftade på.

Anna:

De som pratar mest kanske inte har mest att tillföra 🙂 Man kan ju liksom int

"Jag förstår inte varför just de som pratar mest ska anpassa sig till de andra, varför inte tvärtom?"
Anna: Har någon tytt på det??
Varför inte tvärtom?... Varför alls? Take it as it is, take it for what it is. Det kanske inte finns något rätt eller fel u

som svar på ditt inlägg Gary - ja, folk anser att vi ska bete oss på ett visst sätt här, det är det tråden handlar om....

Stina - det där ser kryptiskt ut och kan tolkas på många sätt, jag väljer nog att avstå tolkning för säkerhets skull oavsett vem/vi

Bravo Anna.....=D