Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

Anna, jag stannar till ibland fast egentligen alldeles för sällan. Lukta på blommorna gör jag inte. Det finns en gräns för min äventyrslystnad 😉 Det känns som blomluktning skulle förvandla mina cykelturer till nåt mer i klass som basejumping i farlighets

Mia: Jag tycker att det är fel av dig att ge dig av p.g.av denna anledning.
Glöm inte att alla har bra dagar, & dåliga dagar ...

Kanske ska Funbeat fungerar mer som ett bibliotek.
Man söka sig till dit man vill ....
Jag tror och hoppas att det finns pla

Jag tror inte att man behöver dra det till så extrema nivåer som det har hamnat på här.... Jag TROR att Lina från början eftersträvade lite mer disciplin helt enkelt, eller åtminstone att väcka frågan?! Det behöver inte betyda att någon ska bestämma över

Men vad hände med "trådat forum"??? Vad tycker ni om den idén?? Jag tycker att det är skitbra och lösningen på "problemet" (om man nu ska se det som ett problem eller inte dvs)!!!!!!!!

De som är intresserade av grundfrågan kan välja att svara på just det

Menar du som på puls.se typ??

trådade inlägg är jättetråkiga och svåra hålla reda på då de trådar sig i många trådar osv. Tyvärr inte alls ett bra alternativ.

Jag håller med Du! Det här är mycket roligare!! 🙂
Personligare, på alla sätt och vis, tyvärr även det tråkiga, men det här är bäst!

Tack Jane, det var typ så jag menade.
Har aldrig påstått att jag vill tvinga folk eller sätta upp regler eller så. Har väl mer skrivit mina tankar om vitsen med ett forum men olika ämnen.
Men som sagt, alla är olika, och det ska alla få va.

Om man inte får ett svar på sin fråga kan det betyda att det faktiskt inte är någon som har ett svar på den - tror att många brukar försöka undvika att svara på frågor där man inte kan. många av de som deltar i urspårandet av trådar svarar ju också på frå

För min del tycker jag att trådade forum är jobbig.