Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHålla sig till ämnet
You need to log in to create posts and topics.

1. Jag började inte - jag svarade på en fråga. Jag vet att jag skriver mkt och kanske då framstår som den som protesterar mest, men tillskriv äran till den som äras bör.

Jag tycker det är rätt jobbigt om vi ska tjafsa om sånt här jämt om vad man får och

Du kan iaf inte anklaga mig för att inte hålla mig till ämnet 😉

Och smileyn är en ledsensmiley och ingen argsmiley även om den seer arg ut.

Nä det är sant. Ja den ser så himla ilsk ut, den är inte bra alls.

Jonas inlägg råkade vara ett av få som roat mig idag, ferdinandliknelsen var kul. Jag tyckte den förtjänade respons vare sig den hör till tråden eller ej. Jag håller mig sällan till ämnet

Jösses..... att ni orkar hålla på.....
rena rama dagisfasonerna.....

Funderar på att lägga ner det hela att snacka här...som sagt man känner sig lätt nonchalerad

ha d

Bettis: Stina och jag brukar tjafsa det är inte så allvarligt som det brukar se ut - om det var de dagisfasonerna du åsyftade?

Lina: Nonchalerad? Vi har ju gett dig massor med svar som håller sig till tråden. Du har fått svar och många stödjer dig vilk

ja... det var det jag syftade på... visste inte att ni brukar tjafsa så där. Ok.. då ska jag inte lägga mej i.

Det här är ju ett vuxendagis! Men Det är bara det att Anna och jag har olika åsikter om vilken pedagogik vi ska ha här 🙂

inte lätt för andra att veta! 🙂

Ett tips kan vara att leta efter smileys eller 😉 t ex det brukar visa att man lättar upp saker och ting. Stina och jag ryker ihop eller har olika åsikter även på piggelin, men diskuterar bara, i nästa sekund är vi glad

Ja..... det är helt ok för min del.
Ni får hålla på hur ni vill det är upp till er och det här med att hålla sej till ämnet eller ej, anser jag vara ett väldigt LITET problem.
Inget som jag skulle orka lägga energi på det finns så mycket annat man måste l