Quote from Guest on 28 May 2007, 19:33Jag hittade denna på CK Dainons hemsida. 🙂
Lite kul läsningen studie av Tell Hermanson
Visst är det något speciellt att tillhöra en elit som har hemliga hälsningsritualer? Vet du hur man skall hälsa när man är ute på sin racer? Här kommer en handle
Jag hittade denna på CK Dainons hemsida. 🙂
Lite kul läsning
en studie av Tell Hermanson
Visst är det något speciellt att tillhöra en elit som har hemliga hälsningsritualer? Vet du hur man skall hälsa när man är ute på sin racer? Här kommer en handle
Quote from Ebba Johansson on 28 May 2007, 19:43hihi bra med en lektion i hälsing för helt plötsligt har folk börjat på hälsa på mig! Undrar om det var sen jag började använda mina löpartights i stället för de där fladdriga brallorna;)
kul inlägg!
hihi bra med en lektion i hälsing för helt plötsligt har folk börjat på hälsa på mig! Undrar om det var sen jag började använda mina löpartights i stället för de där fladdriga brallorna;)
kul inlägg!
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 19:48Det var läsning dom gav några goda skratt. Tackar för det Gary (H)
Jag har annars funderat på om det här med att den man hinner ikapp vänder lite på huvudet och snortar ur sig en loska som landar på ens arm - är en gest i stil med "försök inte ens tänka
Det var läsning dom gav några goda skratt. Tackar för det Gary (H)
Jag har annars funderat på om det här med att den man hinner ikapp vänder lite på huvudet och snortar ur sig en loska som landar på ens arm - är en gest i stil med "försök inte ens tänka
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 19:49jaha här har man ju lite att jobba på... kanske lika bra man lägger ner alla planer på cykelträning innan man skämmer ut sig... suck
fniss! det var kul läsning 😀
jaha här har man ju lite att jobba på... kanske lika bra man lägger ner alla planer på cykelträning innan man skämmer ut sig... suck
fniss! det var kul läsning 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 20:02Undrar jag om Tell Hermansson verkligen skrev något om just CK Dainon och deras cykeltröjor. Och i så fall varför...
Annars känner jag igen det där med hälsningsproblematiken när man kör förbi någon, en hälsning kan lätt missförstås.
Undrar jag om Tell Hermansson verkligen skrev något om just CK Dainon och deras cykeltröjor. Och i så fall varför...
Annars känner jag igen det där med hälsningsproblematiken när man kör förbi någon, en hälsning kan lätt missförstås.
Quote from Lena O on 28 May 2007, 20:04Raymond. Njah .. jag tror den sista § var påhittat av en inom klubben.
Raymond. Njah .. jag tror den sista § var påhittat av en inom klubben.
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 20:18Hänvisar till Pär Edgrens krönika från April. . . .
http://www.velo.se/view.php?id=1639
Sedan finns det några fler inlägg!
Läs och testa gärna Velos sökfunktion
Hänvisar till Pär Edgrens krönika från April. . . .
http://www.velo.se/view.php?id=1639
Sedan finns det några fler inlägg!
Läs och testa gärna Velos sökfunktion
Quote from Henrik Wahl on 28 May 2007, 21:13Sett diskusionen på Happy, där fanns också kategorierna "rakade" och "lurviga ben". Rakade ben hälsar inte på lurviga ben.
Sett diskusionen på Happy, där fanns också kategorierna "rakade" och "lurviga ben". Rakade ben hälsar inte på lurviga ben.
Quote from Lena O on 28 May 2007, 22:52Björn: Är inte Happy en MTB site??
Björn: Är inte Happy en MTB site??
Quote from Funbeat user on 29 May 2007, 10:23Hihi! Kom just att tänka på de här diskussionerna i söndags, mötte ngn i cykeltröja etc på väg tillbaka från cykelutflykt med familjen
började fundera
hälsar racercyklar på touringcyklar?
Gul fjällrävensäck på ryggen ...
vita strumpor
Sonen i släptåg
Mak
Hihi! Kom just att tänka på de här diskussionerna i söndags, mötte ngn i cykeltröja etc på väg tillbaka från cykelutflykt med familjen
började fundera
hälsar racercyklar på touringcyklar?
Gul fjällrävensäck på ryggen ...
vita strumpor
Sonen i släptåg
Mak