Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 18:22Karin: Det är bara vissa som har någon form av rankning.
Karin: Det är bara vissa som har någon form av rankning.
Quote from Lotta W on 31 May 2007, 20:47Det är bra stämning på triathlontävlingarna i Sverige också, men troligtvis inte lika mycket folk som i USA.
F ö har jag bestämt mig för att heja på alla som har tempostyre/aerobars när jag är ute och cyklar för de flesta är triathleter 🙂
Det är bra stämning på triathlontävlingarna i Sverige också, men troligtvis inte lika mycket folk som i USA.
F ö har jag bestämt mig för att heja på alla som har tempostyre/aerobars när jag är ute och cyklar för de flesta är triathleter 🙂
Quote from Ebba Johansson on 1 June 2007, 16:07å jag bir så glad varje gång nån vill hälsa på mig! Nu är det inte så att de som hälsar har nåra som helst tankar på att vilja ligga på rulle bakom mig, kryptempo är väl inget som lockar. MEN jag ser snabb ut, när jag itträtt mig min outfit (H) det är al
å jag bir så glad varje gång nån vill hälsa på mig! Nu är det inte så att de som hälsar har nåra som helst tankar på att vilja ligga på rulle bakom mig, kryptempo är väl inget som lockar. MEN jag ser snabb ut, när jag itträtt mig min outfit (H) det är al
Quote from mats1976@gmail.com on 1 June 2007, 16:35Jag brukar hälsa på alla, cyklister, barn vid vägkanten, folk som klipper gräs eller de som ser allmänt intresserade ut när man kommer visslande. Vem vet? det kanske gömmer sig en sub9 på VR, bakom gräsklipparen 😉
Jag brukar hälsa på alla, cyklister, barn vid vägkanten, folk som klipper gräs eller de som ser allmänt intresserade ut när man kommer visslande. Vem vet? det kanske gömmer sig en sub9 på VR, bakom gräsklipparen 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 16:38Det som visslar på mig är luftrören och då orkar jag knappt hälsa.
Det som visslar på mig är luftrören och då orkar jag knappt hälsa.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 17:41Hälsningar, jo det var kul att läsa. Kom och tänka på när jag och kompisen tog fösta träningsrundan på nyinköpta cyklar inför årets Vätternrunda. Vare sig hon eller jag hade någonsin cyklat tidigare för motionssyfte och hade noll koll och skulle bara test
Hälsningar, jo det var kul att läsa. Kom och tänka på när jag och kompisen tog fösta träningsrundan på nyinköpta cyklar inför årets Vätternrunda. Vare sig hon eller jag hade någonsin cyklat tidigare för motionssyfte och hade noll koll och skulle bara test
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 18:07Var det hälsandet som gjorde att rumpan mådde bra??? 😉
Var det hälsandet som gjorde att rumpan mådde bra??? 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 18:13Det kanske var en kombination, vi blev så glada att vi inte kände det onda 😉
Det kanske var en kombination, vi blev så glada att vi inte kände det onda 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 18:35J S: Det var hjälmarna som gjorde det! Sen hjälpte kläderna säkert till men utan hjälmar hade det inte hänt mycket.
J S: Det var hjälmarna som gjorde det! Sen hjälpte kläderna säkert till men utan hjälmar hade det inte hänt mycket.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 June 2007, 19:41Nu är du alldeles snurrig David 🙂
Nu är du alldeles snurrig David 🙂