Quote from Fredrik Närenfors on 31 May 2007, 00:29Så här är det.
Man hälsar bara på de som man eventuellt tror kan vara snabbare än en själv. Av den enkla anledningen att man kanske vill ta deras rulle nån dag. Rullen på långsammare cyklister är man inte intresserad av.
Hur snabb en cyklist är framgår k
Så här är det.
Man hälsar bara på de som man eventuellt tror kan vara snabbare än en själv. Av den enkla anledningen att man kanske vill ta deras rulle nån dag. Rullen på långsammare cyklister är man inte intresserad av.
Hur snabb en cyklist är framgår k
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 06:58Per: Måste vara ensamt på tävlingarna.
Ingen som hälsar.
Per: Måste vara ensamt på tävlingarna.
Ingen som hälsar.
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 08:48På landsvägen hälsar jag på ALLA som använder ett hjulfordon som drivs fram med muskelkraft. Inklusive rullskridskoåkare.
På landsvägen hälsar jag på ALLA som använder ett hjulfordon som drivs fram med muskelkraft. Inklusive rullskridskoåkare.
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 09:09Jadå jag lägger mig på Gunnars rygg :-). Å ännu har ingen låtit bli att heja tillbaka, även om jag har fullt upp att försöka hinna med att bli först på att heja ;). Obstinat skulle jag tycka att den förste vore, som lät bli! Sen skulle jag skylla på att d
Jadå jag lägger mig på Gunnars rygg :-). Å ännu har ingen låtit bli att heja tillbaka, även om jag har fullt upp att försöka hinna med att bli först på att heja ;). Obstinat skulle jag tycka att den förste vore, som lät bli! Sen skulle jag skylla på att d
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 13:38Skönt när hyfs vinner över snobberi!
Såna där rangordningar/hackordningar hoppas man ju är på skämt, och mer listade efter hur snacket går än blodigt allvar ...
Skönt när hyfs vinner över snobberi!
Såna där rangordningar/hackordningar hoppas man ju är på skämt, och mer listade efter hur snacket går än blodigt allvar ...
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 13:45Commuters on racing bikes ligger näst sist ?!? När man ligger i snögloppet och biter ihop i februari, skulle det inte vara värt mer? Inte för att det finns någon att hälsa på/ignorera men ändå...
Commuters on racing bikes ligger näst sist ?!? När man ligger i snögloppet och biter ihop i februari, skulle det inte vara värt mer? Inte för att det finns någon att hälsa på/ignorera men ändå...
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 13:50Hm Commuters on citybikes är väl inte på listan öht?
Småbarnsförälder med dagisbarn i sitsen bak och matkasse fram i korgen?(Eller är det bara begreppet citybike som inte finns på engelska?)
Såna där "rest of the world" ... :/
Undrar var brevbärare
Hm Commuters on citybikes är väl inte på listan öht?
Småbarnsförälder med dagisbarn i sitsen bak och matkasse fram i korgen?
(Eller är det bara begreppet citybike som inte finns på engelska?)
Såna där "rest of the world" ... :/
Undrar var brevbärare
Quote from Fredrik Närenfors on 31 May 2007, 15:45David. Du menar alltså att jag är snabbast 🙂
Trevligt trevligt. Tyvärr så är det många rullar jag är intresserad av så jag brukar hälsa hej vilt på alla i startfållan.Fast nu var det väl inte det vi talade om och du har nog läst mitt meddelande baklän
David. Du menar alltså att jag är snabbast 🙂
Trevligt trevligt. Tyvärr så är det många rullar jag är intresserad av så jag brukar hälsa hej vilt på alla i startfållan.
Fast nu var det väl inte det vi talade om och du har nog läst mitt meddelande baklän
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 17:41Per: du läste nog ditt eget inlägg för snabbt!
-Man hälsar bara på de som man eventuellt tror kan vara snabbare än en själv.
Per: du läste nog ditt eget inlägg för snabbt!
-Man hälsar bara på de som man eventuellt tror kan vara snabbare än en själv.
Quote from Lena Bjerlöw on 31 May 2007, 18:01Hmm..har ju hört här att cyklister är lite dryga och triathleter är de snällaste människorna inom en sport 😉
Hälsar ni inte ens på varann under tävlingar?
Här är det värsta hejandet och peppandet, under tävlingar! Antar att det är lättare o heja när al
Hmm..har ju hört här att cyklister är lite dryga och triathleter är de snällaste människorna inom en sport 😉
Hälsar ni inte ens på varann under tävlingar?
Här är det värsta hejandet och peppandet, under tävlingar! Antar att det är lättare o heja när al