Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 21:18Det är mest benen som snurrar på mig. Kan fortfarande komma upp i 150 rpm.
Det är mest benen som snurrar på mig. Kan fortfarande komma upp i 150 rpm.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 22:04Absolut, av de sakerna är hjälmen främsta skälet. Utan hjälm är verkligen ett bottennapp, nästan i närheten av kina (jag fick som liten veta att man kom dit om man grävde tillräckligt djupt, så det tror jag på fortf).
Men J S ! Visst är det roligt med h
Absolut, av de sakerna är hjälmen främsta skälet. Utan hjälm är verkligen ett bottennapp, nästan i närheten av kina (jag fick som liten veta att man kom dit om man grävde tillräckligt djupt, så det tror jag på fortf).
Men J S ! Visst är det roligt med h
Quote from Panama B on 7 June 2007, 10:04Cyklade igar Söder till Gröddinge och hälsade bara pa folk utan cykelkläder....
Det visade sig att dom blev glada MEN
ingen med cykelkläder hälsade pa mig i Haglöfs jacka.... rakade även svänga ut
parallellt med en motionscyklist com försökte dra ifra
Cyklade igar Söder till Gröddinge och hälsade bara pa folk utan cykelkläder....
Det visade sig att dom blev glada MEN
ingen med cykelkläder hälsade pa mig i Haglöfs jacka.... rakade även svänga ut
parallellt med en motionscyklist com försökte dra ifra
Quote from Fredrik Närenfors on 7 June 2007, 10:31Haglöfs jacka??
Var det inte rätt varmt igår. Inte konstigt att ingen tordes hälsa på dig då (H)
Haglöfs jacka??
Var det inte rätt varmt igår. Inte konstigt att ingen tordes hälsa på dig då (H)
Quote from Panama B on 7 June 2007, 10:42Jo fett varmt var det....
Jo fett varmt var det....
Quote from Fredrik Närenfors on 7 June 2007, 10:45Du menar alltså att det var i rent studiesyfte du hade en jacka på dig? När alla andra åkte runt i linnen.
Om svaret är nej på ovanstående fråga så ger det en liten antydan om varför du ligger så långt ned på hackordningen 🙂
Du menar alltså att det var i rent studiesyfte du hade en jacka på dig? När alla andra åkte runt i linnen.
Om svaret är nej på ovanstående fråga så ger det en liten antydan om varför du ligger så långt ned på hackordningen 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2007, 10:57Men flaxig t-tröja i bomull till klubbcykelbyxor då? Noterade jag igår ...
Men flaxig t-tröja i bomull till klubbcykelbyxor då? Noterade jag igår ...
Quote from Panama B on 7 June 2007, 11:26>> re Haglöfs
Message taken....
>> re Haglöfs
Message taken....