Quote from Guest on 27 March 2011, 07:14Hälsingetrailen är ett motionslopp där man kan välja mellan tre banalternativ 18,5km 13km och en sprint på 6,6km. Banorna går på obanat, stig och grusväg i en tuff hälsingeterräng.
För mer info. gå till HÄLSINGLANDSMULTISPORT:www.klubben.se/HMultisportkl
Hälsingetrailen är ett motionslopp där man kan välja mellan tre banalternativ 18,5km 13km och en sprint på 6,6km. Banorna går på obanat, stig och grusväg i en tuff hälsingeterräng.
För mer info. gå till HÄLSINGLANDSMULTISPORT:www.klubben.se/HMultisportkl
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 07:24Längtar redan till 7 juli. 🙂
Längtar redan till 7 juli. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:07Jag bor i Kilafors så det är med yttersta sannoliket troligt att jag är med och springer.
Jag bor i Kilafors så det är med yttersta sannoliket troligt att jag är med och springer.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:46Låter bra Samuel. Det är en riktigt rolig bana som har sina utmaningar i branta backar och terräng. Ett mycket bra Terränglopp.
Låter bra Samuel. Det är en riktigt rolig bana som har sina utmaningar i branta backar och terräng. Ett mycket bra Terränglopp.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 20:50Kul att ni sätter hälsingetrailen i era mål 2011, för att hålla er uppdaterad om vad som händer kolla in denna länk:
http://www.laget.se/HMultisportklubb/2751-template-p2-14433.html
Kul att ni sätter hälsingetrailen i era mål 2011, för att hålla er uppdaterad om vad som händer kolla in denna länk:
http://www.laget.se/HMultisportklubb/2751-template-p2-14433.html
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 19:39Bra med en direkt länk till aktuell info.
Bra med en direkt länk till aktuell info.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:44Låter som ett skoj lopp. Om det passar i tiden ska jag försöka ställa upp! Perfekt med direktanmälan oxå!
Låter som ett skoj lopp. Om det passar i tiden ska jag försöka ställa upp! Perfekt med direktanmälan oxå!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 20:50Kul Tomas P. Det var ett riktigt bra och tufft race ifjol trots det relativt låga deltagandet då. Tävlingen kommer nog att växa en heldel i år som det verkar.:-) Hoppas att du kan delta den 7 juli.
Kul Tomas P. Det var ett riktigt bra och tufft race ifjol trots det relativt låga deltagandet då. Tävlingen kommer nog att växa en heldel i år som det verkar.:-) Hoppas att du kan delta den 7 juli.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 15:45Vore kul att vara med. Har sprungit många orienteringstävlingar i området. Tror det var lång-DM i början på 80-talet bl.a.
Vore kul att vara med. Har sprungit många orienteringstävlingar i området. Tror det var lång-DM i början på 80-talet bl.a.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 17:08Kan stämma bra Lars-Åke. Segersta OK var flitiga arrangörer i början på 80-talet.
Kan stämma bra Lars-Åke. Segersta OK var flitiga arrangörer i början på 80-talet.