Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hälsingetrailen är ett motionslopp där man kan välja mellan tre banalternativ 18,5km 13km och en sprint på 6,6km. Banorna går på obanat, stig och grusväg i en tuff hälsingeterräng.

För mer info. gå till HÄLSINGLANDSMULTISPORT:www.klubben.se/HMultisportkl

Längtar redan till 7 juli. 🙂

Jag bor i Kilafors så det är med yttersta sannoliket troligt att jag är med och springer.

Låter bra Samuel. Det är en riktigt rolig bana som har sina utmaningar i branta backar och terräng. Ett mycket bra Terränglopp.

Kul att ni sätter hälsingetrailen i era mål 2011, för att hålla er uppdaterad om vad som händer kolla in denna länk:
http://www.laget.se/HMultisportklubb/2751-template-p2-14433.html

Bra med en direkt länk till aktuell info.

Låter som ett skoj lopp. Om det passar i tiden ska jag försöka ställa upp! Perfekt med direktanmälan oxå!

Kul Tomas P. Det var ett riktigt bra och tufft race ifjol trots det relativt låga deltagandet då. Tävlingen kommer nog att växa en heldel i år som det verkar.:-) Hoppas att du kan delta den 7 juli.

Vore kul att vara med. Har sprungit många orienteringstävlingar i området. Tror det var lång-DM i början på 80-talet bl.a.

Kan stämma bra Lars-Åke. Segersta OK var flitiga arrangörer i början på 80-talet.