Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 09:22Stort tack till Tomas och Kennet som lagt ner sin själ i att få till en otroligt fin tävling. Tack även till alla er som kom och bidrog till den familjära stämningen före, under och efter loppet.
Stort tack till Tomas och Kennet som lagt ner sin själ i att få till en otroligt fin tävling. Tack även till alla er som kom och bidrog till den familjära stämningen före, under och efter loppet.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 09:29Stort tack för en mycket välarrangerad tävling. Grymt härlig upplevelse! När man skulle upp för den där jättebacken var man nästann i chocktillstånd över banan. Riktigt kul att det var en hel del obanat som man sprang i. Första gången jag kör en tävling m
Stort tack för en mycket välarrangerad tävling. Grymt härlig upplevelse! När man skulle upp för den där jättebacken var man nästann i chocktillstånd över banan. Riktigt kul att det var en hel del obanat som man sprang i. Första gången jag kör en tävling m
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 10:13Fantastiskt trevligt lopp, doppet efteråt satt fint. Kul att träffa så många trevliga människor!
Fantastiskt trevligt lopp, doppet efteråt satt fint. Kul att träffa så många trevliga människor!
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 14:38Instämmer i hyllningskören till arrangemanget!
Resultat här:
http://www.laget.se/public_club/images/_users/document/%5B2751%5D69319.pdf
Instämmer i hyllningskören till arrangemanget!
Resultat här:
http://www.laget.se/public_club/images/_users/document/%5B2751%5D69319.pdf
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 16:48Vill tacka alla löpare som tog sig till Segersta och sprang Trailen,utan er finns ingen tävling,om inte annat en tråkig tävling,underbara människor på plats,får lite ågren då man inte har tid att prata med alla i den utsträckning man önskar.TACK OCH ÅTER
Vill tacka alla löpare som tog sig till Segersta och sprang Trailen,utan er finns ingen tävling,om inte annat en tråkig tävling,underbara människor på plats,får lite ågren då man inte har tid att prata med alla i den utsträckning man önskar.TACK OCH ÅTER
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 17:24Tack för ett mycket trevligt arrangemang och underbart startplats! Perfakt med bad i sjön efter loppet:-) Det enda jag skulle kunna anmärka på var att det var lite väl mycket väglöpning på 13 km-banan. Men i övrigt var backarna rejäla och kul!
Tack för ett mycket trevligt arrangemang och underbart startplats! Perfakt med bad i sjön efter loppet:-) Det enda jag skulle kunna anmärka på var att det var lite väl mycket väglöpning på 13 km-banan. Men i övrigt var backarna rejäla och kul!