Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Torbjörn!
Jag lovar dig att banan är en trialbana oavsett om det röjs bort vindfällor och repareras broar. Hälsingland erbjuder otroliga möjligheter till fin löpning i skogarna. Bergen och dalarnas landskap.

Torbjörn,

jag fyller i vad Johan redan har sagt att du får nog trail ändå så det räcker.
Vindfällena kommer endast kvistas så stocken kommer att ligga kvar om nu inte markägaren hinner hämta stocken.
Angående bron så trampade någon igenom ifjol så det

Jag borde nog ha lagt till smileyn. Givetvis ska ni som arrangörer värna om deltagarnas säkerhet. Liggande stock med utstickande grenar kan orsaka livshotande skador om de punkterar kroppspulsådern. Jag kommer dessvärre inte att ha möjlighet att delta, me

Torbjörn,

synd att du inte kan deltaga men hoppas du kommer och springer nästa år med nya krafter, vi får hoppas att att stockarna ligger kvar 😉

Hälsingetrail löpare!

Viktig information på hemsidan se länken nedan,

http://www.laget.se/HMultisportklubb/2751-nyhetsarkiv-item-116627.html

Bra länk Tomas! Kul att se vilka som kommer att delta. Tror ändå att det kommer att dyka upp fler löpare under dagen för tävlingen. Ska försöka hjälpa er att förmedla att det är bra om de ger en hint om de kommer. Förstår att det är för att kunna hålla se

Kul grabbar att ni har ett bergspris och inte vilket som helst heller. En plats i årets Lidingölopp är inte dumt att kunna springa åt sig. Tyvärr har nog inte jag en chans. 🙂

du är lite väl ödmjuk johan, du har kapasiteten om du bara vågar släppa ut den... Och med ett par Inov-8 på fötterna är det bara att gasa

Detta låter mycket kul, kommer nog och springer:-) Men språket i inbjudan ser inget vidare ut. Särskrivningarna haglar.

Mikael,

Jag får hoppas att du har överseende med alla "särskrivningar";) och dyker upp den 7 juli.

Skall jag sätta upp dig på vår preliminära startlista?
Vilken bana i så fall?

Länk till preliminära startlistan, http://www.laget.se/HMultisportklubb/27