Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 07:36Nu börjar våndan över vilka skor som passar bäst. Blir förmodligen Inov-8 för min del. Tomas hur blött är det den sista biten in mot mål?
Ska bli kul att springa nu när det är så många fler som upptäckt loppet.
Nu börjar våndan över vilka skor som passar bäst. Blir förmodligen Inov-8 för min del. Tomas hur blött är det den sista biten in mot mål?
Ska bli kul att springa nu när det är så många fler som upptäckt loppet.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 07:57Johan,
Det är riktigt blött den sista biten efter sjön. Det spelar ingen roll hur torr sommaren är så torkar delen efter sjön aldrig upp.
Ett tips är att inte ta era nyaste vita dojor...för de blir aldrig sig lik igen. Man gör det bra om man klarar sig
Johan,
Det är riktigt blött den sista biten efter sjön. Det spelar ingen roll hur torr sommaren är så torkar delen efter sjön aldrig upp.
Ett tips är att inte ta era nyaste vita dojor...för de blir aldrig sig lik igen. Man gör det bra om man klarar sig
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 22:37jag och min träningskompis magnus hanell kommer. ska bli kul. vi ses den 7:e juli.
jag och min träningskompis magnus hanell kommer. ska bli kul. vi ses den 7:e juli.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 23:00Christer ni är så välkomna! 🙂
Christer ni är så välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 09:47vi springer långa sträckan.
vi springer långa sträckan.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 07:47En dag kvar till en av sommarens höjdpunkter. Passa på och spring ett lopp i vacker terräng som dessutom är utmanande i sin kupering.
En dag kvar till en av sommarens höjdpunkter. Passa på och spring ett lopp i vacker terräng som dessutom är utmanande i sin kupering.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 08:43Jag får tyvärr kasta in handduken! Hoppas dock på att få prova kommnade år!
Jag får tyvärr kasta in handduken! Hoppas dock på att få prova kommnade år!
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 09:47Tomas,
Synd att du inte kan vara med i år men loppet finns med största sannolikhet kvar nästa år, om nu årets löpare tyckte att loppet blev OK.
Tomas,
Synd att du inte kan vara med i år men loppet finns med största sannolikhet kvar nästa år, om nu årets löpare tyckte att loppet blev OK.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:28fick tyvärr min bil vandaliserad så kan inte ta mig dit, om ingen annan Gävle-löpare ska dit som jag kan åka med?
fick tyvärr min bil vandaliserad så kan inte ta mig dit, om ingen annan Gävle-löpare ska dit som jag kan åka med?
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:47Per,
skall kolla vad jag kan göra för det är en del gävlelöpare som tänkt springa.
Per,
skall kolla vad jag kan göra för det är en del gävlelöpare som tänkt springa.