Quote from Funbeat user on 27 April 2014, 15:41Jag provade Strassburgsockan, det lät ju bra. Men jag kunde bara ha den i någon timme sen vaknade jag av att jag fick en brännande smärta i huden på stortån, det blev liksom nån friktion i huden när bandet drog stortån bakåt. Försökte på olika sätt avlast
Jag provade Strassburgsockan, det lät ju bra. Men jag kunde bara ha den i någon timme sen vaknade jag av att jag fick en brännande smärta i huden på stortån, det blev liksom nån friktion i huden när bandet drog stortån bakåt. Försökte på olika sätt avlast
Quote from Funbeat user on 27 April 2014, 22:42Nu hittade jag denna svenska sida som säljer Strassburg-strumpan för bara 329 kr!!! 🙂
http://rehabredskap.se/product/the-strassburg-sock
Det var ju ungefär samma pris som runningwarehouse.
Jag har aldrig känt sådana obehag som du beskriver Hans av stru
Nu hittade jag denna svenska sida som säljer Strassburg-strumpan för bara 329 kr!!! 🙂
http://rehabredskap.se/product/the-strassburg-sock
Det var ju ungefär samma pris som runningwarehouse.
Jag har aldrig känt sådana obehag som du beskriver Hans av stru
Quote from Catharina Brattlin on 27 April 2014, 22:53Fast, det där är ju som att ge ett bredspektrat antibiotikum när man inte vet vilken bakterie det är man vill ta död på. 🙂
Jag menar, med en dåres envishet, att det är bra om man kan få en riktigt diagnos och få veta orsaken till åkomman. Då kan man sp
Fast, det där är ju som att ge ett bredspektrat antibiotikum när man inte vet vilken bakterie det är man vill ta död på. 🙂
Jag menar, med en dåres envishet, att det är bra om man kan få en riktigt diagnos och få veta orsaken till åkomman. Då kan man sp
Quote from Funbeat user on 27 April 2014, 23:35Man klarar helt säkert att bota hälsporre helt "gratis" också! Självklart. 🙂
Jag kan säga vad som INTE fungerade på mig:
Stötvågsbehandling + tejpning fungerade inte alls. Tåhävningar höll jag på med väldigt mycket innan jag köpte Strassburgstrumpan ocks
Man klarar helt säkert att bota hälsporre helt "gratis" också! Självklart. 🙂
Jag kan säga vad som INTE fungerade på mig:
Stötvågsbehandling + tejpning fungerade inte alls. Tåhävningar höll jag på med väldigt mycket innan jag köpte Strassburgstrumpan ocks
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 10:18Jag klarar inte längre att bara läsa...
När jag kollade länken www.heelcure.com så blir jag direkt skeptisk då det finns ord som "Cure It Completely", "30 Days GUARANTEED", "platinum membership to plantar fasciitis secrets revealed club" och när han säger
Jag klarar inte längre att bara läsa...
När jag kollade länken http://www.heelcure.com så blir jag direkt skeptisk då det finns ord som "Cure It Completely", "30 Days GUARANTEED", "platinum membership to plantar fasciitis secrets revealed club" och när han säger
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 10:23När jag får skadekänning försöker jag så tidigt som möjligt angripa det på tre sätt:
1) Bota akut symptomen
2) Försöka hitta och ta bort vad som orsakat problemet. Ett antal ledtrådar kan man få om man för en träningskalender med skoval, underlag, di
När jag får skadekänning försöker jag så tidigt som möjligt angripa det på tre sätt:
1) Bota akut symptomen
2) Försöka hitta och ta bort vad som orsakat problemet. Ett antal ledtrådar kan man få om man för en träningskalender med skoval, underlag, di
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 11:22Gå inte till en sjukgymnast utan till en läkare.
Gå inte till en sjukgymnast utan till en läkare.
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 11:26Magnus: vad kan en vanlig familjeläkare göra? sjukskriva, ge tabletter, kanske hänvisa vidare till vem??
Magnus: vad kan en vanlig familjeläkare göra? sjukskriva, ge tabletter, kanske hänvisa vidare till vem??
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 11:28Jan: Håller med 🙂
Jan: Håller med 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 13:17Petter:
Jag håller med om att sidan: www.heelcure.com ser "oseriös" ut!!
Tro mig, jag var också väldigt skeptisk till den först!
Men när jag såg på en helt annan YouTube-video som handlade om Hälsporretejpning såg jag att en kommentar till YouTube-vide
Petter:
Jag håller med om att sidan: http://www.heelcure.com ser "oseriös" ut!!
Tro mig, jag var också väldigt skeptisk till den först!
Men när jag såg på en helt annan YouTube-video som handlade om Hälsporretejpning såg jag att en kommentar till YouTube-vide