Quote from Guest on 19 October 2012, 20:15Är det OK att springa med någon annnan löpares nummerlapp så att denne placerar sig högt i resultatlistan, kanske på pallplats?
Fusket (eller är det fusk?) är vanligare än du tror. Även i år avslöjar jag på min blogg en massa fuskare på GöteborgsVarvet o
Är det OK att springa med någon annnan löpares nummerlapp så att denne placerar sig högt i resultatlistan, kanske på pallplats?
Fusket (eller är det fusk?) är vanligare än du tror. Även i år avslöjar jag på min blogg en massa fuskare på GöteborgsVarvet o
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:25Jag tycker inte heller det är OK men jag ska här avslöja ytterligare ett avancerat sätt att utnyttja fusket som jag hoppas ingen tar efter för då vet jag inte var vi kommer att hamna till slut.
En god vän till mig hade en kompis som ville springa New York
Jag tycker inte heller det är OK men jag ska här avslöja ytterligare ett avancerat sätt att utnyttja fusket som jag hoppas ingen tar efter för då vet jag inte var vi kommer att hamna till slut.
En god vän till mig hade en kompis som ville springa New York
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:28Då är det väl fusk OCH bedrägeri!
Då är det väl fusk OCH bedrägeri!
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:30Ja det är klart.
Ja det är klart.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:36På något vis så känns denna diskussionen igen. Är det inte lättare att läsa igenom de gamla trådarna om det är något oklart?
På något vis så känns denna diskussionen igen. Är det inte lättare att läsa igenom de gamla trådarna om det är något oklart?
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:41Intresseklubben antecknar...jäsp (#)
Vem orkar bry sig?
Ta på dig ett par inlines så kanske du får en snabbare tid på maran om det är så viktigt.
Intresseklubben antecknar...jäsp (#)
Vem orkar bry sig?
Ta på dig ett par inlines så kanske du får en snabbare tid på maran om det är så viktigt.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:47Om det var menat till mig så tar jag det inte åt mig. Jag har kvalat in till mina NYC och Boston på egna meriter.
Om det var menat till mig så tar jag det inte åt mig. Jag har kvalat in till mina NYC och Boston på egna meriter.
Quote from Elias Engqvist on 19 October 2012, 20:53Varför skriver du "www.suneson.se" hela tiden?
Jo:
Om du vill ha besökare till din hemsida skriver du så.Om du verkligen velat visa de du kallar fuskarna hade du gett en direktlänk!
Precis som din marathonlista...
Varför skriver du "www.suneson.se" hela tiden?
Jo:
Om du vill ha besökare till din hemsida skriver du så.
Om du verkligen velat visa de du kallar fuskarna hade du gett en direktlänk!
Precis som din marathonlista...
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:11Att någon säger sig känna igen diskussionen är inte så konstigt. Insiderkunskap från 2010 års Stockholm Halvmarathon?
Christer, självklart vill jag ha besökare till min blogg. Fel?
Att någon säger sig känna igen diskussionen är inte så konstigt. Insiderkunskap från 2010 års Stockholm Halvmarathon?
Christer, självklart vill jag ha besökare till min blogg. Fel?
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:26Nope, ett himla tjatande ifrån dig.
Nope, ett himla tjatande ifrån dig.