Quote from Elias Engqvist on 20 October 2012, 10:12Jag tycker inte heller man ska fuska - jag säger bara att om han vill visa fuskarna - gör en länk dit och inte till hans röriga hemsida...
Edit: OJ, jag vet inte om du ändrat eller om det var för nära ögonen men det stod ju faktiskt direkt på första sida
Jag tycker inte heller man ska fuska - jag säger bara att om han vill visa fuskarna - gör en länk dit och inte till hans röriga hemsida...
Edit: OJ, jag vet inte om du ändrat eller om det var för nära ögonen men det stod ju faktiskt direkt på första sida
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:20Otka hålla på, det visar väl bara att loppen bör ha bättre anmälningsmöjligheter ibland.
Jag har själv köpt en startplats en gång för att jag ville springa men ej hann köpa egen och tävlingsledningen ville inte släppa en extraplats då de påstod att "jo a
Otka hålla på, det visar väl bara att loppen bör ha bättre anmälningsmöjligheter ibland.
Jag har själv köpt en startplats en gång för att jag ville springa men ej hann köpa egen och tävlingsledningen ville inte släppa en extraplats då de påstod att "jo a
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:44Håller med David, fattar inte hur denna diskussion kan leva i tråd efter tråd.
Om nån medioker motionär köper en startplats på Blocket - vem orkar bry sej? Och när sen arrangörerna skulle kunna ta bort detta problem hur lätt som helst - varför tjata om m
Håller med David, fattar inte hur denna diskussion kan leva i tråd efter tråd.
Om nån medioker motionär köper en startplats på Blocket - vem orkar bry sej? Och när sen arrangörerna skulle kunna ta bort detta problem hur lätt som helst - varför tjata om m
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 11:21Åke, verkar ju inte så ... 🙂
Åke, verkar ju inte så ... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 11:25Även jag håller med David m.fl. varför bry sig? Tänk så underbart om folk kunde skita i andra och sköta sitt eget för en gångs skull.
För övrigt, varför vill du ha besökare till din blog? Det är ju enbart ett bekräftelsebehov som kan ligga till grund för
Även jag håller med David m.fl. varför bry sig? Tänk så underbart om folk kunde skita i andra och sköta sitt eget för en gångs skull.
För övrigt, varför vill du ha besökare till din blog? Det är ju enbart ett bekräftelsebehov som kan ligga till grund för
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 13:30Förstår inte varför flera skjuter budbäraren när man i sak ändå håller med, det vill säga att fusk bör stävjas. För kännedom är en av debattörerna i denna den tråd den person som jag avslöjade på min hemsida som fuskare på Stockholm Halvmarathon 2010 och
Förstår inte varför flera skjuter budbäraren när man i sak ändå håller med, det vill säga att fusk bör stävjas. För kännedom är en av debattörerna i denna den tråd den person som jag avslöjade på min hemsida som fuskare på Stockholm Halvmarathon 2010 och
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 14:56Jag tycker det är bra Björn att du kontrollerar fuskarna speciellt då det påverkar resultatet i vissa klasser, även om du gick för långt förra året då du hängde ut folk med namn och bostadsadress (eller hur det nu var).
De flesta som är kritiska här har
Jag tycker det är bra Björn att du kontrollerar fuskarna speciellt då det påverkar resultatet i vissa klasser, även om du gick för långt förra året då du hängde ut folk med namn och bostadsadress (eller hur det nu var).
De flesta som är kritiska här har
Quote from Lars Mörrby on 20 October 2012, 16:54Jag tycker det är väldigt tråkigt med fusket, men jag hoppas (och tror) att det mesta beror på att man inte tillåter namnbyte. Det är nog väldigt få fall där någon medvetet låter en yngre/bättre person springa i ens namn för att man ska kvalificera sig ti
Jag tycker det är väldigt tråkigt med fusket, men jag hoppas (och tror) att det mesta beror på att man inte tillåter namnbyte. Det är nog väldigt få fall där någon medvetet låter en yngre/bättre person springa i ens namn för att man ska kvalificera sig ti
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 16:58Jag vet inte jag om det är fusk om man skall hårddra det. Det allra, allra flesta gör inte detta för att få en bra placering i en viss åldersgrupp, eller för att bättra på sitt PB för att kvala in till något lopp. Även omde t kanske förekommer.
Utan det
Jag vet inte jag om det är fusk om man skall hårddra det. Det allra, allra flesta gör inte detta för att få en bra placering i en viss åldersgrupp, eller för att bättra på sitt PB för att kvala in till något lopp. Även omde t kanske förekommer.
Utan det
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 17:02Fast arrangören kan ju gå in på Björnes sida och stryka om de är intresserade. Björne kan få en plakett för det rigorösa jobbet.
Fast fortfarande kvarstår frågan om varför han lägger upp en tråd här i forumet? Han syns aldrig annars här.
Fast arrangören kan ju gå in på Björnes sida och stryka om de är intresserade. Björne kan få en plakett för det rigorösa jobbet.
Fast fortfarande kvarstår frågan om varför han lägger upp en tråd här i forumet? Han syns aldrig annars här.