Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 17:37De flesta är nog ense om att de överlägset flesta som springer i annans namn inte gör det för att ta glans från någon annan eller "seeda" upp en kompis.
Tyvärr så finns ju minst en i denna tråd som antagligen känner sig träffad på ett obehagligt sätt.
T
De flesta är nog ense om att de överlägset flesta som springer i annans namn inte gör det för att ta glans från någon annan eller "seeda" upp en kompis.
Tyvärr så finns ju minst en i denna tråd som antagligen känner sig träffad på ett obehagligt sätt.
T
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 21:20Heja Björn! Låt inte dräggen vinna!
Heja Björn! Låt inte dräggen vinna!
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 00:57Heja Björn!!
Fusk är fusk!
Heja Björn!!
Fusk är fusk!
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 03:57Allt som strider mot arrangörens regler och leder till felaktigheter i resultatlistan är fusk är fusk är fusk vilken bortförklaring den byxlöse än har. Keep up the good work, Björn
Allt som strider mot arrangörens regler och leder till felaktigheter i resultatlistan är fusk är fusk är fusk vilken bortförklaring den byxlöse än har. Keep up the good work, Björn
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 08:46Då borde vederbörande ta kontakt med arrangören och inte jaga läsare på olika forum som vederbörande aldrig annars är så värst delaktig i. Till skillnad mot Karl-Gustav.
Då borde vederbörande ta kontakt med arrangören och inte jaga läsare på olika forum som vederbörande aldrig annars är så värst delaktig i. Till skillnad mot Karl-Gustav.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:02Fp. David: Hur involverad i ett forum måste man vara för att vara berättigad att starta trådar då? Jag trodde i min enfald att det var öppet för alla oavsett om man skriver skit och förstör varenda tråd eller om man bara skriver när man vill belysa något
Fp. David: Hur involverad i ett forum måste man vara för att vara berättigad att starta trådar då? Jag trodde i min enfald att det var öppet för alla oavsett om man skriver skit och förstör varenda tråd eller om man bara skriver när man vill belysa något
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:09Att arrangörerna inte tillåter omseedning är inte bra, men har inget med denna diskussion att göra. det är en helt annan diskussion.
Om man låter någon annan springa i ens namn så är det fusk. Fusk skall bestraffas då det drabbar de som inte fuskar.
At
Att arrangörerna inte tillåter omseedning är inte bra, men har inget med denna diskussion att göra. det är en helt annan diskussion.
Om man låter någon annan springa i ens namn så är det fusk. Fusk skall bestraffas då det drabbar de som inte fuskar.
At
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:16Jag förstår att ni inte inser att huvudskälet till att starta den här sortens trådar varje år är att få folk&fä att öka besöksantalet på den egna sidan.
Jag förstår att ni inte inser att huvudskälet till att starta den här sortens trådar varje år är att få folk&fä att öka besöksantalet på den egna sidan.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:25Bra jobbat Björn. De som fuskar skall åka dit.
Bra jobbat Björn. De som fuskar skall åka dit.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:59Heja Björn! Även om fusket inte är avsett att ge sig själv en bättre tid, så blir det effekten, vilket är tråkigt för äldre som tränar och vill placera sig bra i sin åldersklass.
Heja Björn! Även om fusket inte är avsett att ge sig själv en bättre tid, så blir det effekten, vilket är tråkigt för äldre som tränar och vill placera sig bra i sin åldersklass.