Quote from Elias Engqvist on 19 October 2012, 21:29Det är oärligt Björn.
Skriv så här: Jag vill ha besökare till min hemsida: www.sune... om det är det du är ute efter.
Om du verkligen vill visa "fuskarna" skriver du direktlänken. (Vad den nu kan vara - inte intresserad själv)
Det är oärligt Björn.
Skriv så här: Jag vill ha besökare till min hemsida: http://www.sune... om det är det du är ute efter.
Om du verkligen vill visa "fuskarna" skriver du direktlänken. (Vad den nu kan vara - inte intresserad själv)
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:34Kör på Björne - häng ut fuskarna! Det är nog fler än vissa i denna tråd tror, som är intresserade av räfst och rättarting vad gäller sånt här.
Och innan någon hinner ta upp det gamla motargumentet...: Ja, det vore trevligt om fler arrangörer ordnar organ
Kör på Björne - häng ut fuskarna! Det är nog fler än vissa i denna tråd tror, som är intresserade av räfst och rättarting vad gäller sånt här.
Och innan någon hinner ta upp det gamla motargumentet...: Ja, det vore trevligt om fler arrangörer ordnar organ
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 07:01Ett klart framsteg mot förra gången då TS hängde ut fuskarna i klartext i tråden.
Ett klart framsteg mot förra gången då TS hängde ut fuskarna i klartext i tråden.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 07:56Jag tror att Björne hänger på flashback och raggar där också.
Jag tror att Björne hänger på flashback och raggar där också.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 09:02Varför är det "oärligt"? Redan i första inlägget skriver han vad blogginlägget handlar om. Om du är intresserad av ämnet så trycker du på länken annars inte. I princip handlar alla bloggar om att skaffa läsare.
Varför är det "oärligt"? Redan i första inlägget skriver han vad blogginlägget handlar om. Om du är intresserad av ämnet så trycker du på länken annars inte. I princip handlar alla bloggar om att skaffa läsare.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 09:25Vad mycket gnäll det blev. Är ni för doping också ni som blev så upprörda över att detta fusk uppmärksammades?
Om jag vid hög ålder bestämmer mig för att åter igen satsa seriöst så skulle jag bli riktigt förbannad om mina placeringar blev sämre i exempel
Vad mycket gnäll det blev. Är ni för doping också ni som blev så upprörda över att detta fusk uppmärksammades?
Om jag vid hög ålder bestämmer mig för att åter igen satsa seriöst så skulle jag bli riktigt förbannad om mina placeringar blev sämre i exempel
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 09:26Fattar inte heller varför folk gnäller på att fusk avslöjas?
Fattar inte heller varför folk gnäller på att fusk avslöjas?
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 09:33Här är en till.
Varför blunda för fusk. (t-)Sedan håller jag ju med de som anser att namnbyte borde vara enklare.
Så var det ju förr.
Utan datateknik.
Här är en till.
Varför blunda för fusk. (t-)
Sedan håller jag ju med de som anser att namnbyte borde vara enklare.
Så var det ju förr.
Utan datateknik.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:05Jag tror mycket av problemet ligger i att loppen blir dyrare och dyrare och att man för att vara säker på att få plats måste anmäla sig så tidigt.
Hade det inte kostat så mycket, eller lättare att anmäla sig kort innan loppet då man känner till kalender
Jag tror mycket av problemet ligger i att loppen blir dyrare och dyrare och att man för att vara säker på att få plats måste anmäla sig så tidigt.
Hade det inte kostat så mycket, eller lättare att anmäla sig kort innan loppet då man känner till kalender
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:05Fuskare ska hängas ut och stängas av, regler är till för att följas. Gillar man inte reglerna, byt lopp eller sport. Eller arrangera en egen tävling och sätt dina egna regler.
Fuskare ska hängas ut och stängas av, regler är till för att följas. Gillar man inte reglerna, byt lopp eller sport. Eller arrangera en egen tävling och sätt dina egna regler.