Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHär är fuskarna på halvmaran
You need to log in to create posts and topics.

Om diskussionen är tjatig så fattar jag inte att ni engagerar er och faktiskt inte bara öppnar tråden utan även skriver i den.

De allra flesta förstår nog att ingen heller tvingar dem att gå in på en hemsida utan att det är helt frivilligt. Om man intresserad av ämnet så klickar man på länken och är man inte det så gör man inte det.

Haha Tomas du hann före.

En annan sak är att folk som i andra trådar är väldigt mycket mot moderering av forumet är de som nu har synpunkter på vilka sorts trådar som borde startas.

Man får nog vara en konspirationsteoretiker av stora mått och ha en stor aluminiumhatt om man tror att Björn skapar dessa listor bara för att dra folk till bloggen 🙂 Då finns det nog bättre sätt, som att springa tvärs över USA eller liknande.

Då det även i år verkar vara en del här som inte alls tycker att detta är anmärkningsvärt på nåt sätt, varför arrar ni inte er egna tävling där ni själva väljer startnummer, namn, klass & själva fyller i den tid & placering ni tycker ni ska ha?

Genom Funbeat fick jag tips om Björns USA-löpningar och har haft stor glädje av att följa dessa de två år som jag känt till. 😉

Fusk gillar jag inte heller.

Skriv om och om igen till de arrangörer som inte tillåter namnbyte - det behövs inte att så mån

Att kolla de främst placeringarna i varje klass vid de tillfällen någon påpekar något eller något ser märkligt ut borde inte vara något stort jobb. Att inte skämmas om man får en pallplats man inte förtjänat är definitivt dåligt spotsmanskap. Lite som att

Att kolla de främst placeringarna i varje klass vid de tillfällen någon påpekar något eller något ser märkligt ut borde inte vara något stort jobb. Att inte skämmas om man får en pallplats man inte förtjänat är definitivt dåligt spotsmanskap. Lite som att

"För kännedom är en av debattörerna i denna den tråd den person som jag avslöjade på min hemsida som fuskare på Stockholm Halvmarathon 2010 och som höll på att snuva mig på bronset. Jag väljer dock att inte namnge honom här."

Nästan ännu värre eftersom d