Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 09:56@Rasmus: Kom in själv i verkligheten rörande det du tog upp. Även för lopp som tillåter namnbyte finns en andrahandsmarknad. Även de som inte tävlar om topplaceringar kan draddas av nummerlappsbytarna och störas rejält av det. Även arrangörer kan störas a
@Rasmus: Kom in själv i verkligheten rörande det du tog upp. Även för lopp som tillåter namnbyte finns en andrahandsmarknad. Även de som inte tävlar om topplaceringar kan draddas av nummerlappsbytarna och störas rejält av det. Även arrangörer kan störas a
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 10:01Ja, suck, så jobbigt man vill göra det för sig...
Ja, suck, så jobbigt man vill göra det för sig...
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 10:13Kanske kan nämna att de lopp jag är mest aktiv i är de längre loppen. Där är säkerheten extra viktig och man ger ofta medicinsk info och kontaktpersoner när man anmäler sig. Det infot sprids till vätskekontroller och vid flera av loppen gås även infot ige
Kanske kan nämna att de lopp jag är mest aktiv i är de längre loppen. Där är säkerheten extra viktig och man ger ofta medicinsk info och kontaktpersoner när man anmäler sig. Det infot sprids till vätskekontroller och vid flera av loppen gås även infot ige
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 10:45Rasmus kommentar "Kalla det för vad det är - fusk är det INTE" är ju iallafall årets roligaste, hittils.
(förvisso ett nytt år men ändå).Att bryta mot reglerna är alltså inte fusk,i Rasmus värld.
Vad är då definitionen på fusk?Inte undra på att folk
Rasmus kommentar "Kalla det för vad det är - fusk är det INTE" är ju iallafall årets roligaste, hittils.
(förvisso ett nytt år men ändå).
Att bryta mot reglerna är alltså inte fusk,i Rasmus värld.
Vad är då definitionen på fusk?
Inte undra på att folk
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2013, 10:54Rasmus, om man får kontakt med den döde den vägen får man kalla sig Medium i fortsättningen!
Rasmus, om man får kontakt med den döde den vägen får man kalla sig Medium i fortsättningen!
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 10:57Oj, vilken rivstart på Funbeat 2013!
Här finns det mycket att kommentera men ett par viktiga punkter:
- Det finns inga tävlingsregler som påstår att man måste lämna in bindande anmälan och betala för den 9-12 månader före startdatum. Detta är istället s
Oj, vilken rivstart på Funbeat 2013!
Här finns det mycket att kommentera men ett par viktiga punkter:
- Det finns inga tävlingsregler som påstår att man måste lämna in bindande anmälan och betala för den 9-12 månader före startdatum. Detta är istället s
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 11:27Japp, härlig start på 2013 😀
Jag är, som jag skrivit tidigare, nog också benägen att tro att det är rent ekonomiska motiv som ligger bakom oviljan att tillåta namnbyte eller återköp av startanmälan. Med vissa undantag givetvis.
Att de stora loppen öppn
Japp, härlig start på 2013 😀
Jag är, som jag skrivit tidigare, nog också benägen att tro att det är rent ekonomiska motiv som ligger bakom oviljan att tillåta namnbyte eller återköp av startanmälan. Med vissa undantag givetvis.
Att de stora loppen öppn
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 13:02Va, en dryg timme sedan förra inlägget?!?!? Har vi redan tappat tempo i debatten? 🙂
Vi tycks inte ha någon samsyn kring begreppet "Fusk". Wikipedia; Fusk är metoder för att skaffa sig fördelar på sätt som bryter mot skrivna eller oskrivna regler, till
Va, en dryg timme sedan förra inlägget?!?!? Har vi redan tappat tempo i debatten? 🙂
Vi tycks inte ha någon samsyn kring begreppet "Fusk". Wikipedia; Fusk är metoder för att skaffa sig fördelar på sätt som bryter mot skrivna eller oskrivna regler, till
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 15:06Något som flertalet har påpekat är att de vill kunna jämföra med övriga i sin åldersrupp. Om det är det som är det viktiga är det då ok att springa i fel namn så länge "donatorn" har samma födelseår? Det påverkar inte er ranking i er ålderskategori och bo
Något som flertalet har påpekat är att de vill kunna jämföra med övriga i sin åldersrupp. Om det är det som är det viktiga är det då ok att springa i fel namn så länge "donatorn" har samma födelseår? Det påverkar inte er ranking i er ålderskategori och bo
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 16:51Jag tycker Rasmus förslag på väntelista är väldigt bra. Enda lilla haken är väl seedning, men den som kommer in på väntelista får väl helt enkelt nöja sig med att hamna i sista startgrupp.
Det är ju uppenbart att många inte respekterar regeln, och arran
Jag tycker Rasmus förslag på väntelista är väldigt bra. Enda lilla haken är väl seedning, men den som kommer in på väntelista får väl helt enkelt nöja sig med att hamna i sista startgrupp.
Det är ju uppenbart att många inte respekterar regeln, och arran