Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHär är fuskarna på halvmaran
You need to log in to create posts and topics.

Hahaha, snacka om att missa målet.

Funderar lite på om det händer någon gång att en fuskare springer långsammare än den som skulle sprungit eller om det bara är elitmotionärer som passar.
Så länge man inte jagar alla så blir det ingen rättvis tabell ändå. Att bara jaga de snabbaste anser

Stockholm halvmarathon har åldersklasser från 40 och uppåt. Men att fuska inom sin ålderskategori skulle alltså vara tillåtet? Hur tänkte ni nu?

Rgeler är till för att brytas. Det är så mänskligheten utvecklas. Visst det är synd om dem som drabbas men det får vi ta.

Jag vill springa loppet West Highland Way i Skottland. Tyvärr står det på deras informationssida: "In order to participate you must have your own motorised backup, consisting of at least two people". Men det kan jag ju strunta helt i. Det är ju bara en ab

Jan, du verkar tro att nummerlappen är en id-handling. Men det är en lapp med ett nummer, inget annat. Vare sej journalister eller sjukhuspersonal använder sej av nummerlappar på det sättet. I vart fall inte om dom har nåt säkerhetstänk i kroppen.

Men för helvete, det är ju inga egentliga tävlingar annat än för eliten. För övriga är det motionslopp. Släpp prestigen och inse att folk gör det för att få tillbaks lite pengar, inte för att fuska. Kalla det för vad det är - fusk är det INTE.

Jag var an

@Åke: Var realist. Om man hittar en person på marken som inte har någon ID-handling eller något anant som man kan använda för att identifiera personen förutom en nummerlapp. Tror du att man i det läget ignorerar nummerlappen??

Och för att kunna verifiera

Menar du dina fantasiscenarier om sjuka och döda? Släpp det och kom in i verkligheten!

Det enklaste vid ett sjukdomsfall, eller dödsfall, så som du beskriver, är att försöka få kontakt med den som nummerlappen tillhör. Svarar personen är chansen mycket s

Vilken mjukstart på 2013!