Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 14:22Tycker det är rätt enkelt. Som Mackan med flera varit inne på ovan - om inte reglerna passar är det väl bara att låta bli att springa loppen? Vad är problemet?
Ja, precis som Lingling skrev ovan - det må vara patetiskt, men jag finner det intressant att
Tycker det är rätt enkelt. Som Mackan med flera varit inne på ovan - om inte reglerna passar är det väl bara att låta bli att springa loppen? Vad är problemet?
Ja, precis som Lingling skrev ovan - det må vara patetiskt, men jag finner det intressant att
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 14:29Det är faktiskt riktigt surt att bli nerpetad, även för en långsam löpare som jag, av folk som inte har i min klass att göra (yngre, äldre, killar).
Det är faktiskt riktigt surt att bli nerpetad, även för en långsam löpare som jag, av folk som inte har i min klass att göra (yngre, äldre, killar).
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:10Nu tycker jag det börjar lukta "Den som inte tar bort luddet ur torktumlaren skall dööö".. 😀
Jag tror nog de flesta någon gång i sina liv brutit mot någon enstaka lite regel (eller så utgår jag för mycket från mig själv). Jag har faktiskt både gått mot
Nu tycker jag det börjar lukta "Den som inte tar bort luddet ur torktumlaren skall dööö".. 😀
Jag tror nog de flesta någon gång i sina liv brutit mot någon enstaka lite regel (eller så utgår jag för mycket från mig själv). Jag har faktiskt både gått mot
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:16Menar ni på fullt allvar springer för att tävla i er åldersklass?
I GV finns det bara två tävlingsklasser,dam och herr.Inga åldersklasser med andra ord.Att jämföra efteråt och se att man kom bland de bättre 10% i åldersklassen kan jag förstå är kul.Men
Menar ni på fullt allvar springer för att tävla i er åldersklass?
I GV finns det bara två tävlingsklasser,dam och herr.Inga åldersklasser med andra ord.
Att jämföra efteråt och se att man kom bland de bättre 10% i åldersklassen kan jag förstå är kul.Men
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:24Varför skulle man inte springa för att tävla i sin åldersklass? Och även om man inte tävlar mot de gamla elitlöparna på toppen så kan man tävla mot genomsnittet och medianen? Säger du likadant till folk som tävlar i handikappidrott? Eller juniorklasser?
J
Varför skulle man inte springa för att tävla i sin åldersklass? Och även om man inte tävlar mot de gamla elitlöparna på toppen så kan man tävla mot genomsnittet och medianen? Säger du likadant till folk som tävlar i handikappidrott? Eller juniorklasser?
J
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:30Vad ni menar egentligen är att det är kul att jämföra efteråt,eller?
Det gör jag också,absolut inget fel i det.Jag passerade tex 2600 och blev passerad av 250.Hur kul som helst att läsa statistik.Vad jag menar är att det direkta tävlingen mot andra inte
Vad ni menar egentligen är att det är kul att jämföra efteråt,eller?
Det gör jag också,absolut inget fel i det.Jag passerade tex 2600 och blev passerad av 250.Hur kul som helst att läsa statistik.
Vad jag menar är att det direkta tävlingen mot andra inte
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:34Anade att det inte skulle vara lönt att försöka förklara.
Anade att det inte skulle vara lönt att försöka förklara.
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:35Det hade kanske varit kul om de gjort startgrupperna enligt åldersklasser istället.
😀
Då hade åtminstone det riktiga tävlinsmomentet funnits.Alla ser exakt hur de ligger till samt alla med fel ålder och/eller fel kön blir bortsorterade direkt.Fast då i
Det hade kanske varit kul om de gjort startgrupperna enligt åldersklasser istället.
😀
Då hade åtminstone det riktiga tävlinsmomentet funnits.Alla ser exakt hur de ligger till samt alla med fel ålder och/eller fel kön blir bortsorterade direkt.
Fast då i
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:40Hahahaha det vore kul! Det loppet skulle jag ställa upp i - oavsett om jag kommer sist eller näst sist! 🙂
Hahahaha det vore kul! Det loppet skulle jag ställa upp i - oavsett om jag kommer sist eller näst sist! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 17:15Tomas, du har förstås rätt i att det du kallar den direkt tävlingen inte finns för de under eliten. Det här handlar ju om den indirekta tävlingen att efteråt se hur man har placerat sig, framför allt i sin åldersgrupp.
Tomas, du har förstås rätt i att det du kallar den direkt tävlingen inte finns för de under eliten. Det här handlar ju om den indirekta tävlingen att efteråt se hur man har placerat sig, framför allt i sin åldersgrupp.