Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 12:40Placering är intressant, inte bara tid därför att förhållandena skiftar från år till år. Jämför t ex Stockholm Maraton 2012 med andra mer vädervänliga år? Somligar år är det en prestation bara att fullfölja. Olika år på Lidingöloppet, om vi lämnar den ren
Placering är intressant, inte bara tid därför att förhållandena skiftar från år till år. Jämför t ex Stockholm Maraton 2012 med andra mer vädervänliga år? Somligar år är det en prestation bara att fullfölja. Olika år på Lidingöloppet, om vi lämnar den ren
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 12:51En fundering, även om jag kanske är helt ute och cyklar nu. Jag antar att antalet icke-startande (som anmält sig) på stora lopp som LL, Stockholm Marathon, Göteborgsvarvet är tämligen konstant år från år, möjligen med mindre skillnader beroende på väder (
En fundering, även om jag kanske är helt ute och cyklar nu. Jag antar att antalet icke-startande (som anmält sig) på stora lopp som LL, Stockholm Marathon, Göteborgsvarvet är tämligen konstant år från år, möjligen med mindre skillnader beroende på väder (
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 12:57Undrar vad de skulle göra om alla verkligen kom...
Undrar vad de skulle göra om alla verkligen kom...
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 13:07De skulle spä ut sportdrycken
De skulle spä ut sportdrycken
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 13:21Ännu mer? Då blir det ju bara vatten 🙂
Ännu mer? Då blir det ju bara vatten 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 13:24Placeringen kan vara mycket viktig även för långsamma löpare eftersom den kan påverka vilken startgrupp man får på det loppet året efter. Det är bara att titta på vilket löparforum som helst hur många trådar som startas kring undringar om startgrupper och
Placeringen kan vara mycket viktig även för långsamma löpare eftersom den kan påverka vilken startgrupp man får på det loppet året efter. Det är bara att titta på vilket löparforum som helst hur många trådar som startas kring undringar om startgrupper och
Quote from Elias Engqvist on 31 December 2012, 13:42Håsen, du är tyvärr ute och cyklar till 100% Du borde kanske byta till cykelgruppen 🙂
Håsen, du är tyvärr ute och cyklar till 100% Du borde kanske byta till cykelgruppen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 13:58Erkänner att jag inte är så hederlig som andra och kan tänka mig springa med annans nummerlapp likaväl som jag går mot röd gubbe, kanske gjorde lite tveksamt avdrag på skatten, kollar privata mailen på jobbet.. kör dock sällan för fort vilket stämmer bra
Erkänner att jag inte är så hederlig som andra och kan tänka mig springa med annans nummerlapp likaväl som jag går mot röd gubbe, kanske gjorde lite tveksamt avdrag på skatten, kollar privata mailen på jobbet.. kör dock sällan för fort vilket stämmer bra
Quote from Jonny Persson on 31 December 2012, 14:16Vem bestämmer vilka regler som är knäppa då? Det är alltså okej att jag springer i tjejens namn och låter henne vinna några tävlingar om jag förstår dig rätt. Är det okej att gena om jag tycker att banan är korkat dragen? Är det okej att dopa mig om jag t
Vem bestämmer vilka regler som är knäppa då? Det är alltså okej att jag springer i tjejens namn och låter henne vinna några tävlingar om jag förstår dig rätt. Är det okej att gena om jag tycker att banan är korkat dragen? Är det okej att dopa mig om jag t
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 14:20"Knäppa regler är inte till för att hållas."
Säger du det, ja men då skiter jag i att Stockholm Marathon går via Gärdet för det tycker jag är öken. Då genar jag istället och skippar den delen av banan eftersom jag tycker det är en knäpp regel att man mås
"Knäppa regler är inte till för att hållas."
Säger du det, ja men då skiter jag i att Stockholm Marathon går via Gärdet för det tycker jag är öken. Då genar jag istället och skippar den delen av banan eftersom jag tycker det är en knäpp regel att man mås