Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 17:46Han har väl bara ett brons som troligtvis skall återlämnas?
Han har väl bara ett brons som troligtvis skall återlämnas?
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:01David.
Så då hade jag lite rätt. Du ger dig på andra igen men "ursäktar" cyklingen.
Den är enligt dig kanske en av de renaste idrotterna.
Tyvärr är doping numera lite väl vanligt.
Jag jobbade i DDR på 60-talet så jag har mörka minnen.I denna tråd f
David.
Så då hade jag lite rätt. Du ger dig på andra igen men "ursäktar" cyklingen.
Den är enligt dig kanske en av de renaste idrotterna.
Tyvärr är doping numera lite väl vanligt.
Jag jobbade i DDR på 60-talet så jag har mörka minnen.
I denna tråd f
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:07Försök att vara lite mer nyanserad när du tolkar andras inlägg.
Cykel är den idrotten som verkligen försöker göra något åt dopingproblemet och det innebär tester som genererar dopingavstängningar. Det finns doping i alla idrotter och friidrotten har en l
Försök att vara lite mer nyanserad när du tolkar andras inlägg.
Cykel är den idrotten som verkligen försöker göra något åt dopingproblemet och det innebär tester som genererar dopingavstängningar. Det finns doping i alla idrotter och friidrotten har en l
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:18Oops, ett 6 raders inlägg. PB?
Oops, ett 6 raders inlägg. PB?
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:327 tourer + 1 brons = 8.
7 tourer + 1 brons = 8.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 22:34En orsak till varför en del springer under annat namn - dvs inte anmäler sig under eget namn - är att platserna tar slut alldeles för fort i många lopp. För den som blir sugen på att springa några veckor innan blir därför "tvingad" att köpa en startplats
En orsak till varför en del springer under annat namn - dvs inte anmäler sig under eget namn - är att platserna tar slut alldeles för fort i många lopp. För den som blir sugen på att springa några veckor innan blir därför "tvingad" att köpa en startplats
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 22:217 rader. Fast en blank
7 rader. Fast en blank
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 11:26Som svar på Mikael Forsströms fråga: nej, jag har inte tagit upp detta på bloggen. Tycker inte det handlar om fusk om man övertar en annans startplats, så länge man inte är uppe i toppen och fajtas. Precis som någon skrev tidigare i denna tråd - i lopp dä
Som svar på Mikael Forsströms fråga: nej, jag har inte tagit upp detta på bloggen. Tycker inte det handlar om fusk om man övertar en annans startplats, så länge man inte är uppe i toppen och fajtas. Precis som någon skrev tidigare i denna tråd - i lopp dä
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 11:48Är det inte en främst en säkerhetsfråga att springa/delta i en annans namn?
Är det inte en främst en säkerhetsfråga att springa/delta i en annans namn?
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 12:46Petra, problemet är att resonemanget "så länge man inte är uppe i toppen och fajtas" fungerar inte om man tillhör en högre åldersklass och säljer sin plats till en yngre och betydligt snabbare löpare. Då orsakar man felaktiga resultatlistor även om det in
Petra, problemet är att resonemanget "så länge man inte är uppe i toppen och fajtas" fungerar inte om man tillhör en högre åldersklass och säljer sin plats till en yngre och betydligt snabbare löpare. Då orsakar man felaktiga resultatlistor även om det in