Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:46Mackan, ja man kan verkligen undra hur många av veteranmedaljörerna som visste om att halvmaran var mästerskapstävling. Fram till nu säger ju http://veteran.friidrott.se/ att SM skulle gå i Björnstorp den 14/9 (vilket antagligen ska tolkas som Veberöd 15/
Mackan, ja man kan verkligen undra hur många av veteranmedaljörerna som visste om att halvmaran var mästerskapstävling. Fram till nu säger ju http://veteran.friidrott.se/ att SM skulle gå i Björnstorp den 14/9 (vilket antagligen ska tolkas som Veberöd 15/
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 11:42Stort grattis Mackan! Man kan bli glad för mycket mindre än så.
+1 JL
Stort grattis Mackan! Man kan bli glad för mycket mindre än så.
+1 JL
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 11:46Att ha sin egen situation eller egna värderingar som grund för vad som är acceptabelt inom det ekonomiska borde nog de flesta ha insett inte fungerar. Vad som är en liten förlust för dig kan innebära stora effekter på matsedeln under en period för andra.
Att ha sin egen situation eller egna värderingar som grund för vad som är acceptabelt inom det ekonomiska borde nog de flesta ha insett inte fungerar. Vad som är en liten förlust för dig kan innebära stora effekter på matsedeln under en period för andra.
Quote from Jonny Persson on 24 October 2012, 11:46Tack, nu var det inte VSM på halvmaran under StHM det året utan det var tydligen bara en veterantävling inom tävlingen. Vilket kom som en överraskning.
Grattis själv Anders!
Tack, nu var det inte VSM på halvmaran under StHM det året utan det var tydligen bara en veterantävling inom tävlingen. Vilket kom som en överraskning.
Grattis själv Anders!
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 12:17Conny,
"Att ha sin egen situation eller egna värderingar som grund för vad som är acceptabelt inom det ekonomiska borde nog de flesta ha insett inte fungerar. Vad som är en liten förlust för dig kan innebära stora effekter på matsedeln under en period fö
Conny,
"Att ha sin egen situation eller egna värderingar som grund för vad som är acceptabelt inom det ekonomiska borde nog de flesta ha insett inte fungerar. Vad som är en liten förlust för dig kan innebära stora effekter på matsedeln under en period fö
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 13:50Joakim, finns ju alltid lyxfällan 😉
Joakim, finns ju alltid lyxfällan 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 17:51Niclas 😀
"Nu ska vi se här, mina barn svälter och jag har 250 kr kvar på kontot... Jag vet, jag anmäler mig till Staffanstorp alpine run 400 km nästa sommar, vilken kanonidé!"
Niclas 😀
"Nu ska vi se här, mina barn svälter och jag har 250 kr kvar på kontot... Jag vet, jag anmäler mig till Staffanstorp alpine run 400 km nästa sommar, vilken kanonidé!"
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 18:10@Joakim - jag vänder mig mot att du generaliserar så att några hundralappar inte skulle spela någon roll. Det finns säkert massor av situationer där man anmält sig med en viss plan för hur det ska bli som sedan inte faller ut och den situation man då befi
@Joakim - jag vänder mig mot att du generaliserar så att några hundralappar inte skulle spela någon roll. Det finns säkert massor av situationer där man anmält sig med en viss plan för hur det ska bli som sedan inte faller ut och den situation man då befi
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 18:16Snålhet. Ett lopp på annan ort renderar resekostnader och ofta även boendekostnader som i normalfallet vida överstiger anmälningsavgiften.
Snålhet. Ett lopp på annan ort renderar resekostnader och ofta även boendekostnader som i normalfallet vida överstiger anmälningsavgiften.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 21:54@Joakim
Om man har betalat ett antal hundralappar och det finns människor som är beredda att betala dessa hundralappar då? Bara för att man budgeterat för den kostnaden innebär det ju inte att man inte vill minimera den ekonomiska effekten i de fall man
@Joakim
Om man har betalat ett antal hundralappar och det finns människor som är beredda att betala dessa hundralappar då? Bara för att man budgeterat för den kostnaden innebär det ju inte att man inte vill minimera den ekonomiska effekten i de fall man