Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHär är fuskarna på halvmaran
You need to log in to create posts and topics.

Mackan, ja man kan verkligen undra hur många av veteranmedaljörerna som visste om att halvmaran var mästerskapstävling. Fram till nu säger ju http://veteran.friidrott.se/ att SM skulle gå i Björnstorp den 14/9 (vilket antagligen ska tolkas som Veberöd 15/

Stort grattis Mackan! Man kan bli glad för mycket mindre än så.

+1 JL

Att ha sin egen situation eller egna värderingar som grund för vad som är acceptabelt inom det ekonomiska borde nog de flesta ha insett inte fungerar. Vad som är en liten förlust för dig kan innebära stora effekter på matsedeln under en period för andra.

Tack, nu var det inte VSM på halvmaran under StHM det året utan det var tydligen bara en veterantävling inom tävlingen. Vilket kom som en överraskning.

Grattis själv Anders!

Conny,

"Att ha sin egen situation eller egna värderingar som grund för vad som är acceptabelt inom det ekonomiska borde nog de flesta ha insett inte fungerar. Vad som är en liten förlust för dig kan innebära stora effekter på matsedeln under en period fö

Joakim, finns ju alltid lyxfällan 😉

Niclas 😀

"Nu ska vi se här, mina barn svälter och jag har 250 kr kvar på kontot... Jag vet, jag anmäler mig till Staffanstorp alpine run 400 km nästa sommar, vilken kanonidé!"

@Joakim - jag vänder mig mot att du generaliserar så att några hundralappar inte skulle spela någon roll. Det finns säkert massor av situationer där man anmält sig med en viss plan för hur det ska bli som sedan inte faller ut och den situation man då befi

Snålhet. Ett lopp på annan ort renderar resekostnader och ofta även boendekostnader som i normalfallet vida överstiger anmälningsavgiften.

@Joakim

Om man har betalat ett antal hundralappar och det finns människor som är beredda att betala dessa hundralappar då? Bara för att man budgeterat för den kostnaden innebär det ju inte att man inte vill minimera den ekonomiska effekten i de fall man