Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHär är fuskarna på halvmaran
You need to log in to create posts and topics.

Jodå, den som har nummerlappsnamnet får en dålig seedning nästa år.

Får skylla sig själv

och ändå så klagas det på folk&fä som startar i fel startgrupp och är i vägen när buffelhjorden kommer stönande.

Man får vara glad så länge frifräsarna inte får för sig att springa mot strömmen.

Min kritik har gällt löpare som kommer in på 10-i-topp i olika åldersklasser men som sprungit i annans startnummer, t ex en man med en kvinnas nummerlapp eller en ungdom med mammas eller pappas och noterar stortider. När duktiga 35-75-åringar blir "slagna

Då är det fortfarande du som gör bedömningen om vad som är "fusk"?

Om du går igenom alla startande och kontrollerar mot passfoto, körkort eller smygtagna foton så kan du säkert säkra upp hela deltagarlistan.

Fp David.
Björn har en synpunkt på vad som är fusk. Den rätten har han väl?
Sedan är det upp till arrangörerna att säga sin mening.

Björn nämner topp 10.
Tror de flesta arrangörerna vad gäller veteraner nöjer sig med att kolla topp 3.
Eller mer - de

Björn, har du funnit nån misstänkt bra tid där det inte gått att hitta nån bild? Jag vet att det har hänt att folk burit med sig även andras chip, vilka därigenom fått en bra "spöktid".
Det fallet jag känner till kan nog mer rubriceras som pojkstreck, en

Ja, det viktigaste är väl att komma åt alla fuskarna? eller är det endast vissa utvalda som är i hagelsprutans korn?

Allt eller inget tycker jag inte är en bra inställning. Givetvis vore det bra om man kom åt alla fuskare men att helt strunta i det för att man inte har resurser eller kunskap att komma åt alla ger helt fel signaler.

Då skulle man ju kunna helt skippa a