Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 07:51I detta fallet så tar ju Björne upp gammalt groll igen. Detta löstes väl redan för något år sedan.
I detta fallet så tar ju Björne upp gammalt groll igen. Detta löstes väl redan för något år sedan.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 08:28På vilket sätt löstes detta om arrangören inte verkar bry sig överdrivet och rättmätiga medaljörer inte får sina medaljer i år heller?
Jag vann helt otippat DM-brons i marathon i lördags och det var viktigt för mig. I sammanhanget är det naturligtvis en
På vilket sätt löstes detta om arrangören inte verkar bry sig överdrivet och rättmätiga medaljörer inte får sina medaljer i år heller?
Jag vann helt otippat DM-brons i marathon i lördags och det var viktigt för mig. I sammanhanget är det naturligtvis en
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 09:23Grattis Anders! Jag tycker inte du ska förringa din medalj.
Dock tycker jag det är märkligt att fuskarna orkar lägga ner sådan möda på detta, för del genererar väl inte några större rikedomar och/eller berömmelse? Vad driver dem?
Grattis Anders! Jag tycker inte du ska förringa din medalj.
Dock tycker jag det är märkligt att fuskarna orkar lägga ner sådan möda på detta, för del genererar väl inte några större rikedomar och/eller berömmelse? Vad driver dem?
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:14Tack Leif!
Men nej, jag föringar inte min medalj utan är riktigt glad för den. Men det går att läsa mellan raderna att andra här förringar medaljer och placeringar om de inte är på tillräckligt (?) hög nivå.
Tack Leif!
Men nej, jag föringar inte min medalj utan är riktigt glad för den. Men det går att läsa mellan raderna att andra här förringar medaljer och placeringar om de inte är på tillräckligt (?) hög nivå.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:15jag undrar också vad som driver dem.. Är det nån planering bakom och att det är systematiskt? är det samma namn som dyker upp olika tävlingar?
eller är det en oskyldiga försäljningar av startplatser som råkade hamna i hos löpare med snabba fötter...vill t
jag undrar också vad som driver dem.. Är det nån planering bakom och att det är systematiskt? är det samma namn som dyker upp olika tävlingar?
eller är det en oskyldiga försäljningar av startplatser som råkade hamna i hos löpare med snabba fötter...vill t
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:23Vad driver någon att endast göra inlägg här i detta ämnet och med sin bloggadress i inlägget?
Vad driver någon att endast göra inlägg här i detta ämnet och med sin bloggadress i inlägget?
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:29...och det har Björn redan svarat på.
Är för övrigt Stockholm Halvmarathon en veterantävling?
...och det har Björn redan svarat på.
Är för övrigt Stockholm Halvmarathon en veterantävling?
Quote from Jonny Persson on 24 October 2012, 10:30Jag hade ingen aning om det Micke förrän det damp ner en avisering om att jag hade en pokal att hämta på posten. Men så var det!
Jag hade ingen aning om det Micke förrän det damp ner en avisering om att jag hade en pokal att hämta på posten. Men så var det!
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:39Om nu Björn två gånger om året startar en tråd där han bland annat hänvisar till sin blogg så är väl inte det ens hälften så störande som alla som dagligen fyller blogglistan med enbart länkar till sina egna bloggar på andra sajter. Diskussionen om det äm
Om nu Björn två gånger om året startar en tråd där han bland annat hänvisar till sin blogg så är väl inte det ens hälften så störande som alla som dagligen fyller blogglistan med enbart länkar till sina egna bloggar på andra sajter. Diskussionen om det äm
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:45Bra inlägg, Johanna.
Har också mycket svårt att förstå att någon till varje pris vill tjäna några futtiga hundralappar på att sälja en startplats till ett lopp där de själva inte har möjlighet att delta.
Bra inlägg, Johanna.
Har också mycket svårt att förstå att någon till varje pris vill tjäna några futtiga hundralappar på att sälja en startplats till ett lopp där de själva inte har möjlighet att delta.